Neden iş yerinde en küçük çalışana çaycı muamelesi yapılıyor?

3 yıldır çalışıyorum aynı yerde aslında çaycımız vardı ama yaşlı olduğu için pandemiden dolayı işten ayrıldı. Yeni birinide almadılar sözde alacaklar ama hikaye. İşte bana kaldı başlarda idare ettim ama baktım olacak gibi değil çaydı bulaşıktı kendi işim aksar oldu konuştum patronla tamam dedi sen getir götür yapma ama müşteri gelince kendisi kalkıp alıyor müşteriler bde bana laf sokuyor sen otur niye kalkıyorsun bu kız varken gibisinden ama benim işim bu değil onlara göre yapmakla yükümlüyüm nede olsa en küçük benim anlayacağınız üzerimde uygulanan gizli bi mobbing var kendi işime odaklanamıyorum her biri geldiğinde cidden sıkılmaya başladım sizce ne yapayım ben işim muhasebe bu arada
Neden iş yerinde en küçük çalışana çaycı muamelesi yapılıyor?
Cevapla