Cv'de yatay geçiş yaptığımız okulları da yazmalı mıyız yoksa önemli olan nereden mezun olduğumuz mu?

Arkadaşlar ben merkezi puanımla yatay geçiş yapmak istiyorum ilerde cv hazırlarken yatay geçiş yaptığım okulumu da yazmalı mıyım yoksa sadece mezun olduğum okulun ismini yazmak yeterli mi?
Cv'de yatay geçiş yaptığımız okulları da yazmalı mıyız yoksa önemli olan nereden mezun olduğumuz mu?
Cevapla