MİMARLİK OKUYORUM VE BOLUMU BİRAKİP ASCİ OLMAK İSTİYORUM?

merhaba ben mimarlik okuyorum, ama yaptigim seyi sevmiyorum. Aranizda asci olanlar ya da chef olan varsa mutfak calismasi konusunda bilgilendirme yapabilir mi? Yemek yapmayi sevmek yeterli mi? Bir kadin olarak mutfakta calismak zor mu?

Ayrica bolumu biraktiktan sonra mutfak sanatlari akademisi diye bir okul var duymuşsunuzdur belki profesyonel egitim veriyorlar ama cok pahali 32bin tl. Buraya gidip teknik egitim almayi dusunuyorum ama cok pahali onun yerine baska alternatifim ne olabilir?

Konu hakkinda bilgisi olanlar yazarsa sevinirim benim icin onemli tum kariyer planimi degistiricem ve bu cok korkutucu
MİMARLİK OKUYORUM VE BOLUMU BİRAKİP ASCİ OLMAK İSTİYORUM?
Cevapla