Ben okuyorum üniversitede arkadaşlar ve bölümümü sevmiyorum. Geçen sene 2020 YKS de hiç çalışmadan tyt matematikte 22 civarı netim vardı. Ayt den sonra eşit ağırlık sıralamam 150-170 bin civarıydi. Şimdi günde 8 saat süre tutarak çalışırsam 4.5 ayda yani 135 günde TM de ilk 50 bine girebilir miyim sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bir cevap verin awq
Sizce şimdi başlasam YKS'ye kadar (4.5 ay) TM de ilk 50 bine girebilir miyim?
Girersin tabi ama bak bugünden itibaren disiplinli çalış vallahi girersin.
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Allah razı olsun kuzum bugün başlayamam yarın üniversite ikinci dönem ders seçimim var. Cuma da misafirim geliyo. 133 gün kalmış oluyor. Haftasonu kalırlarsa yine calışamam ama kalmazlarsa cumartesi başlamış olucam ya da duruma göre pazartesi, cidden yalan söylemiyorum. 130 günde 4 ay 10 günde mümkün olur mu kuzucum?
Olur tabi olur ama bak günde 13-15 saat ders çalışman gerekiyor lütfen pes etme çok zor gelecek ve çok zor geçecek bu süreç sadece disiplinli ve ders programı ile çalış 10 bine bile girersin İnşaAllah bende çalışıyorum inşaAllah kazanırız.. ❤️
Ya inşAllah gireriz canım ama 13-15 saat mümkün değil ama katıksiz süreli kronometreli 8 saat ancak çalısâbilirim kapasitemi biliyorum. Su içerken bile süreyi dondururum ben
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Girersin tabi ama bak bugünden itibaren disiplinli çalış vallahi girersin.
Allah razı olsun kuzum bugün başlayamam yarın üniversite ikinci dönem ders seçimim var. Cuma da misafirim geliyo. 133 gün kalmış oluyor. Haftasonu kalırlarsa yine calışamam ama kalmazlarsa cumartesi başlamış olucam ya da duruma göre pazartesi, cidden yalan söylemiyorum. 130 günde 4 ay 10 günde mümkün olur mu kuzucum?
Olur tabi olur ama bak günde 13-15 saat ders çalışman gerekiyor lütfen pes etme çok zor gelecek ve çok zor geçecek bu süreç sadece disiplinli ve ders programı ile çalış 10 bine bile girersin İnşaAllah bende çalışıyorum inşaAllah kazanırız.. ❤️
Ya inşAllah gireriz canım ama 13-15 saat mümkün değil ama katıksiz süreli kronometreli 8 saat ancak çalısâbilirim kapasitemi biliyorum. Su içerken bile süreyi dondururum ben
Genede iyi 8 saat. Sabah 11 gibi başla daha iyi olur.. Başarılar dilerim inşaAllah kazanırız..
Allah razı olsun canım inşAllah. İyi geceler ben de sana başarılar dilerim🤗❤
Ayy sende de 😊 Hayırlı geceler ❤️🌸
Aynı durumdayız. :)
Ya cidden mi. Sence mümkün mü?
Yapabiliriz gibi. Bende 2 aydır çalışıyorum. Kaçıncı sınıfsın?
97liyim
Netler nasil sıralaman kaçti en son
2019’da girdim 161 bindi. Ben ünide kaçıncı sınıfsın dedim🙂
2 gec yazildim. Kac doğumlusun
Bölüm tm mi mf mi ts mi
99 doğumluyum. Eşit ağırlıkçıyım ya sen?
97 eşit ağırlık. 2020 de girmedin mi, ne okuyorsun şu an
2020’de öylesine girmiştim 190 bine girdim. Türkçe öğ. Okuyorum ya sen?
Hic sorma diyim sana kanka sevdiğik bir bölüm değil. Deneme işinj nasıl hallediyorsun
Tyt çalışmayacam. Ayt branş denemesi çözüyorum arada. Sözel kısımda problemim yok mat biraz sıkıntı.
Tyt mat netin kaç
Hiç çözmedim valla😀 ünide okuduğum için sadece ayt çalışıyorum.
Ne alaka ayrı bir sınava mi giriceksin sadece ayt ye girebiliyomuz üni okuduğumizdan?
Tyt’den ortalama 50-55 yapılır. Ayt sınavı daha çok etkiliyor.(%60)
Tyt ye girmeden üniversite okuyanlar direk AYT ye girebilir mi
Hayır tyt barajını geçmeden ayt sayılmaz
Onu sordum zaten