Sayısal bolumlerde okuyan arkadaslar nasil bir duygu?

Ben sozel bir bolumde okuyorum ve sayisal bolum okuyanlari anlamiyorum ya tabiiki olanaklar daha fazla o da lazim ama muhendislik falan insana ne katiyor ki. Belki bilime vs katiyordur ama insanin kendisine hic birsey katmiyor bence. Derinlik yok duygu dusunce soyutluk yok. Nasil okuyorsunuz o bolumleri yav :D
Sayısal bolumlerde okuyan arkadaslar nasil bir duygu?
Cevapla