Ders çalışmak içimden gelmiyor ama çalışmalıyım, ne yapmalıyım?

Daha önce çalışıp girsem dahi hiç tatmin edici puanlar almadım ya düşük ya sınırda şimdide DGS hazırlanmam gerek kazanmayacagimi düşünüp hiç başlamıyorum matematiktende anlamadigim için hiç baslayamiyorum
Ders çalışmak içimden gelmiyor ama çalışmalıyım, ne yapmalıyım?
Cevapla