Ders çalışamıyorum ama çalışmam lazım. Ne yapmalıyım?

Bu tıpta kaldığım 3. Senem yani son senem. Bir daha kalırsam atılırım. Ama çalışamıyorum. Çalıştığım zamanlarda sınavlardan düşük not aldım. Artık motivasyon bulamıyorum. Ama yapabilecek hiçbir şeyim de yok. Kitap yazıyorum. Onunla para kazanmak kumar gibi. Ben ne yapmalıyım? Allah için bir yardım edin

Ders çalışamıyorum ama çalışmam lazım. Ne yapmalıyım?
Cevapla