Kendi alanim olmayan bir bölümü yazdim kahrı perişanım ne yaparim bilemiyorum?

Kötü bir durumdayım akıllı, zekalı biri değilim tuttura tuttura 2 yıllık bir uni tutturdum onda da kendi alanim olmayan bir bölüm yazdım 8 tane altan ders var 4ü devamsizliktan birakti onlara okeyim ama diger 4ünü de kurtaramiyorum ben sozelci adamim muhasebeden sayisaldan ne anlarim ailem yakin yer yaz dedi benim amacim 2 yilliktan pomeme gitmekdi hic düşünmedi derslere bakmadim simdi dunyanin dersini alttan biraktik normalde veremem uzaktan egitimde veremedim daha ilk dönemden bu durumdayim
Kendi alanim olmayan bir bölümü yazdim kahrı perişanım ne yaparim bilemiyorum?
Cevapla