Konservatuar okuyup müzikle ilgili bir şeyler yapacak olmak küçümsenecek bir şey mi?

Malum burası Türkiye ve her bölüme, mesleğe aynı şekilde değer verilmiyor. Eğitim sisteminin nasıl olduğu da aşikar. Matematik, fen derslerinin iyi olmasını bekliyorlar ve öğrenciler yeteneklerine göre ders alamıyor. Maalesef bir zamana gelene kadar. Konservatuar okuyup müzikle ilgilenmek küçümsenecek bir şey mi? Her mesleğin yeri ayrı tabi. Ama bir yazılım mühendisinin vs. Yeri gibi değildir onun yeri. Ben konservatuar okuyorum dediğimde cevredekiler bir kucumsuyorlar. Peki bu küçümsenecek bir şey mi gerçekten? (Bence değil ama)
Konservatuar okuyup müzikle ilgili bir şeyler yapacak olmak küçümsenecek bir şey mi?
Cevapla