Lisede bilişim teknolojileri bölümünde okuyordum. O zaman da şuanda da adını bilmediğim bir dersteydim. Ogretmenimiz kopyaya izin veren rahat bir öğretmendi. Telefonlari toplamaz, birbirimize bakmamiza göz yumar hatta sınav esnasında dışarı çıkardı. Bir gün telefonları toplayacagi tuttu ve ben o gün boş kağıt verdim. Ertesi gün sınıfta kalemim kayboldu ciddi anlamda anısı olan bir kalemdi ve ben çığlık atmaya başladım. Gulerek ama aynı zamanda panikle kalemim nerede diye bağırıyordum. Tam o esnada son derece ciddi olan öğretmenim ayağa kalkıp gülerek senin kalemin var mıydı ya dedi evet dedim benim sinavimda kullanmamıştın da deyip kahkaha atmaya başladı hahshsjdhss. Her hatırladığım da gülerim öğretmenin tavrına ve gülüşüne mi, espriye mi bilemem.
Sizin anınız var mı?
Sizin anınız var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer