Neden ben zeki değilim? Sizce zeka mi önemli çalışmak mi?

Arkadaşlarım fen lisesi kazandı, nezih bir ortamda eğitim gördü, ben düz liseye gittim afedersiniz sınıf hayvanat bahçesi gibiydi çok kötü olaylar yaşadım gençliğim berbo gecti, benim neden kafam onlar gibi değildi, onlar anlatılan dersleri hemen anlıyordu, işin garibi çok çalışayım desem bu sefer kafam çorba gibi oluyor ve daha kötü yapıyorum neyse o çocukluk arkadaşlarım doktor oldu cevrelerinde birsürü insan var, bense iktisat okuyup işsiz ve yalniz kaldım diploma notu düşük olduğu için tekrar sınava girip güzel bölüm kazanmak imkansız artık ve 4 senede az değil... Bu arada beni eğitim hayatım boyunca en fazla yoran ders matematik oldu, dediğim gibi inekleyince de kafam aşırı karışıyor, çalışmam ise yaramıyor...
Neden ben zeki değilim? Sizce zeka mi önemli çalışmak mi?
Cevapla