Online derste hiç yanlışlıkla kamerayı veya mikrofonu açık unuttunuz mu?

Ben mikrofonu açık bırakmıştım. Telefonda komik bir şey çıktı karşıma kahkaha attım. Bir vaktım mikrofon açık. Ama nedense kimse tepki vermedi. Ama çok utanmıştım. 😅
Bir defasında da elma yiyordum canlı derste hatur hutur. Mikrofon da açık. Ses gitti, hoca bana dedi afiyet olsun. Şok oldum. Az kalsın boğazımda kalacaktı elma😂
Online derste hiç yanlışlıkla kamerayı veya mikrofonu açık unuttunuz mu?
Cevapla