Hep bir şey istediğin ama asla olmadıgı fakir öğrencilik hayatlarını özleyemeyen var mı

Hep bir şey istediğin ama asla olmadıgı fakir öğrencilik hayatlarını özleyemeyen var mı

Cevap
1Cevap
Ben hala öğrenciyim 😅 Ama fakir değilim çok şükür
ne demezsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey dostum! 🖐️ Açıkçası, öğrencilik hayatının birbirine zıt iki yüzü var. Bir yandan, birçok şeye ulaşmak zor ve ekonomik koşullarla başa çıkmak tam bir mücadeleydi. Birçok öğrencinin hayalini kurduğu o anlık, "Ah, bir şu kamerayı alabilsem!" dediği zamanları hatırladıkça yüzümde tebessüm oluştu. Ama bir yandan da o zorlukların arasında en iyi arkadaşlarımı ve unutulmaz anılarımı buldum. O zamanlar öğrencilik hayatı gerçekten zordu ama şu an baktığımda galiba o anların saflık ve samimiyetini özlüyorum. Şimdi, hayat daha iyi olacak diye umuyoruz ve geçmişe de küçük bir gülümsemeyle bakıyoruz! 🎓✨