AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
77Cevap
Normal bir şey sonucta kizlar evde yatmak için okumuyor
Merak etme bulursun senin gibi tek kriteri memur koca olan orta halli bir sürü kadın var 😅
Çünkü kimse çift maaş ve daha rahat yaşamanı pek hazmedeyecegi için bu tavrı sergiliyorlar
Bende memurum
Kendime denk biriyle evlenmek isterim
Gayet masum ve geçerli bir istek kral. Sen kötü karşılayan insanlara bakma.
Ben niye ünüformalı koymadım acaba :))
@nickname71 bence bir mahsuru yok. 😉
ben mühendisim beraber yaşadığım kız arkadaşım memur. Mağaranıza dönün.
Eskiden kadınlar zengin arardı şimdi değişti artık erkekler zengin avcısı
Onu nerden çıkarın adam beraber çalışalım ki rahat geçinleim diyo ya
Olmaz kardeşim. Kadınlar sırtını dayar sen değil sen çalışıp para getireceksn eve
Bu da senin tercihin kimsenin bir şey demeye hakkı yok.
Evleneceğine git kafana sık daha iyi !! Değil memur ELON MUSK kızı olsa evlenenenini sksinler.
Niye öyle dedin
@Noname1625 Bunu sorduğuna göre ya bekarsın ya da kadınsın.
Hahah evli misin abi
Cidden niye öyle dedin?
Herkes krıter koyabılır ama kendıne göre olmalı sen de memursan haklısın
Saçma sen evleneceksin sonuçta sen dinlersen elalemi evde kalırsın
Evlen bunun kötü bir yani yok aranıza menfaat girmedik sürece.
evlen valla en güzeli çalışan kadınla evlen yoksa başın çok ağrır
Aynen. Ev kadınları gerçekten çok çirkef oluyor çalışan kadınları kıskanıyor sabahtan akşama kadar dedikodu yapıyorlar üstelik yediklerine dikkat etmeden çok kilo alıyorlar. Tanıdığım tüm ev kadınları böyle ne yazık ki sanıldıkları kadar masum değiller 😂😂😂
@EkşiPortakalŞekeri öyle valla koluna bilezik takıp dükkan dükkan gezerler :D
Herkesin eş seçerken kriterleri vardır senin de hakkın bu 😊senin mesleğin nedir peki
Kızların kendi vasıflarına bakmaksızın neler istediğini görüyoruz seninde hakkın var.
Kızlar doktorla evlenmek isterken sorun yok ama bir erkek memurla evlenmek isterse ona dışkı muamelesi yapılıyor. Kızlar beleşçiliğe alışmış durumda.
Biraz gerçekçi olmak lazım. Yeterince sert olunca çıldırmıyorlar.
Proje bir evlilik istiyorsun çünkü, ondan yadırganıyorsun.
Sen başkalarının laflarıyla, yaşamlarıyla hareket edeceksen bu işe hiç kalkışma.
kötü karşılayanları kafana takma
onların zihniyeti kötü
Memurluktan ziyade.
Maddi açıdan destek verebilecek hayırlı bir eş deseydin daha makbul olurdu.
Bu devirde kıssaslar artık ön planda memura memur ya da dengi gibi. Kusura bakma bulursan da çook nadir be hocam 🙄
Seninle ayni fikirde olan kadinlarla evlen kimseyide takma boswer soylesinler
Aynen kanks evlenmek zaten bir erkek icin buyuk aptallikkrn bir de culsuzun tekiyle evlenip neden hayatını bitiresin ki
Neden aptallık
@Noname1625 evlendikten 5 10 sene sonra görürsün en gec
Ne oldu peki, evlilik sizi nasıl etkiledi
Haklısın. Memur isteyebilirsin. Sen denene bakma
Ben de istiyorum da, bizim oradakiler çirkin... Bir tane minyon var, belki ona ayar verebilirim... 😅
Profildeki sen isen çirkinlikten bahsetmen biraz ironik olmuş. Aynaya pek bakmıyorsun sanırım
Yanımda olsaydın, bana söylediğin her olumsuz kelime için bin pişman olurdun... Bensiz nefes bile almak istemezdin... Ama artık küstüm... Vermem sana... 😅
Kirpi de yavrusunu pamuğum diye severmiş
Sen benim kadına verdiğim değeri hayal bile edemezsin...
Yaptığın yoruma ve konuşma üslubuna bakılınca pek öyle görünmüyor.
Yaa aslında " çirkin " ifadesini kullanan biri değilim ama evlilik, ömürlük olduğu için o kadar detaya indim... Bir bakıp çıksam, öyle demezdim... 😅
Ayrıca; görünmüyor derken, bir kadının ruhunun derinliklerine inerek kalbine dokunduğumu göremezsin zaten... Sadece yaşayan bilir tadımı... 😅
İyi de bunu istemen cok normal. Kadinin da kendi parasini kazanmasi gerek. Adami koca sifatina soktu diye surekli onun parasını yiyecek degil. Tabi cocuk olduktan sonra bir 3-4 yil elbette😂
Sirf evlenmekt icin evlenme bence. Meslegi varsa yeter
babo
herkes amma abartmis. Memur dedigin 4200 anca aliyor maas zam geldi 4500 civari de.. yani memur dedigin asgari sinirda yasayan biri.. hayallerini niraz yuksek tur benc
Evlenme kardeşim ataması çıkıyor habire onun peşinden gitmek iş değiştirmek zorunda kalıyorsun varsa fabrikada çalışıyorsan kendi sınıfından biriyle evlen
Kızlar memur ya da zengin bi erkek isteyince haklı erkek böyle bişey isteyince suçlu.
Bir kadın olarak gizli üye olan bir erkegin memur bir kadınla evlenmek istemesi beni çıldırtmıyor çünkü ortada beni ilgilendiren birşey yok kardeşim degilsin yakınım degilsin beni bağlamaz
Düşünce şekline bak. Hayatım bu atarla sen anca köşeyi dönersin gel vazgeç bu sevdadan az insan gibi olmayı dene. 😂😂😂
Sen kimsin şizofren kardeş 🤔
Ben de memurum memur olsa tabi ki iyi olur neden olmasın
Kardeş benim fikrim nasipte neyse o. Tabi ki herkesin şöyle böyle olsa diye bir beklentisi olabilir. Malum insanız. Olumsuz yorumlara hiç takılma. Beni de işkolik kadınlar çeker genelde. Yaşayip görcegiz hayırlisı...
Valla ben memur değilim, ama Adopen de çalışıyorum. Illa devlet memuru mu olmak şart 😂 Kendi ayakları üzerinde duran, iyi maaşla para kazanan kadınlar sayılmıyorsa, kpss ye girelim 😂
Kötü karşılanacak bir durum yok bence kadınların kriteri isteği olduğu gibi erkeklerin olması da gayet doğal
Hayır neden kötü karşılanıyor ki kadınlar evi olsun arabası olsun vs istiyorda erkekler neden çalışan kadın isteyemiyor
Saçmalık kadın kriter sunuyorsa erkeğin en doğal hakkı millete ne diye bakıyorsun
Herkesin kriterleri var kimse de yargılamamali bence
Ne alaka sen anan vajinasından kriter olarak mı dünyaya geliyorsun
Başkalarının ne düşündüğünün bir önemi var mı?
Hayat senin hayatın çalışan bir eş isteyebilirsin ne var bunda
Sen evlenmek istiyorsan evlen kimseye kulak verme dinleme sanki hayat onların hayatı.!
kriteri olmayanlar kötü karşılayanlardır ele onları.
gayet doğal. bosver takma önemli olan senin nasıl karşıladığın
Haklısın bence bu devirde zengin degilsen tek kişinin geçinmesi zor.
Ben kotu karsilamiyorum evlen bulursan 😅
Aferin
Çıldıran kadınları boşver
Cahillik onların yaptığı
bence doğal bir istek
Çalışan kadın her konuda çok iyidir doğru yoldasın
Başka ne özleligi yok mu yani memur eee sonra
Biraz güzel olsun
Git bul evlen kardeş varsa tabi
Memur olması şartmı? Sen ne iş yapıyorsun.
Olaya çok garantici baktığın için garip karşılanıyordur
Kadınlarda istiyor sonuçta ne var bunda.
Çünkü sen para istiyorsun sevgi değil herkesin öncelikleri var demek ki seninki de bu
bende istiyorum ne yapcaz
Süperman daki lane değil mi la bu
kötü değil kardeşim herkes dengini alır
Kendinde olanı iste kimse bişey diyemez.