Mesleğim yok, üni okumayı tercih etmedim evde keyif ve kitaplarımla takılıyorum, ilham gelince şiir karalıyorum, söz üretiyorum, kendimle her anı özgürce kalıplar zincirinden uzak yaşıyorum, doğayla bütünleşip kendimi koynuna bırakıyorum, acılarımı rüzgara verip uçsuz diyarlara savuruyorum. 🤷✍️😅