Pandemiden dolayı uzaktan eğitime geçildi. Bu süreçte okulu sevmeyen kişiler dahi okulu özlemeye başladı :) .Pandemi ders çalışmanızı artırdı mı azalttı mı?
Pandemi, ders çalışma sürenizi arttırdı mı azalttı mı?
Arttırdı tabii ki, biz ne kadar çabalasak da online derslerden aldığımız verimin düşük olduğunu inkar edemeyiz. Eğer disiplinli çalışmazsak, birçok dersten kalırız.