Spor akademisinden mezun, gerekli belge ve eğitimi almış, donanımlı biriyim. İşimi, çevre yorumları ve kendi bilincime dayanarak, iyi yapan bir antrenör olduğumu söyleyebilirim. Hayalim yurtdışında, özellikle İskandinav ülkelerinden herhangi birinde kendi mesleğimi yapabilmeyi istiyorum. Biraz search ettim fakat pek bir sonuç bulamadım. Bu yüzden cevaplarınızı bekliyorum. Teşekkür ederim.
Yurtdışında antrenörlük yapan var mı? Maaşları ne kadar?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Ulkeden ulkeye degisir
bildiğin bir örnek var mı
Hollandada 1900-2900€ arasi mesela ama degisir tabiki
teşekkür ederim ilgin alakan için
Rica