Bu sıcakta hiç ders yapamıyorum canım çok sıkılıyor ve bunalıyorum ne yapcam yaa off :( bana yardımcı olun :/?

Ben YGS/LYS 2015 için başlayacamda ben yapamıyorum hiçbirşey hava çok sıcak bunalıyorum ağusotun 25 ine dershane başlyacak ve ben hiçbirşey bilmiyorum ne yapmam gerek :(
Güncellemeler
+1 yıl
başka yardımcı olacak var mı acaba :/
Güncellemeler
+1 yıl
yardımcı olacak varsa bekliyorum :)
Bu sıcakta hiç ders yapamıyorum canım çok sıkılıyor ve bunalıyorum ne yapcam yaa off :( bana yardımcı olun :/?
Cevapla