Gizli Üye(30-35)+1 yılBen bu sene girdim sinava az cok tecrube edindim bu sinav hakkinda. Ya bak ygs %40 etkiliyo. Ygs icin 6 7 ay vaktimiz varken lys icin 2 3 ayimiz oluyo. Lysye daha cok onem ver. Bolumun ne bilmiyom ama bu yaz boyunca ygs sosyali ya da sayisalciysan ygs feni bitir. Okul acildiginda matematik ve lys calismaya basla. Bol bol soru coZ.
Calisamiyorum deme. İpleri nasil tutarken sonuda oyle gider. Zorla kendini. Mesela sabah 8de kalk 2 saat calis. İftardan sonra 2 saat gayet verim alirsin. İlk haftalar zordur sonrasindada her sey yolunda gidecek. Seni uzen moralini bozan seyleri hayatindan cikar. Sosyal aglarla bagini kopar.08 Yorumla- +1 yıl
peki dershaneyle birlikte sınava çalışmaya başlamak nasıl olur?
Cevap sahibi+1 yılGec kalirsin. Konular cok cunku. Onbilgin olmasi icin senin erkenden calisman lazim.
- +1 yıl
şöyle oldu şimdiye kadar fen derslerinin yarsını bitirdim kitapta ama unuttummu bilmiyorum :D Türkçe bitti mat ve geo hariç diğer tüm derslerin ilk konularını bitirdim ama unutmuşta olabilirim tekrar etmedim çünkü şu an kitap okuyorum birde paragraf sorusu çözüyorum
Cevap sahibi+1 yılBen 9 10 11 de aldihim konu anlatim kitaplarini bitirmistim. Osmanli tarihinde padisahlardan tut hangi tarih hangi donem hepsini adim gibi biliyodum ama 1 sene sonra sadece 3 5 parca sey hatirlayabildim. Tekrar etmende fayda var. Paragraf cozmeye gelince iyi yapiyosun. Ben bu sene ygs turkcede 4 yanlis yaptim. İyide puan getirmisti turkce
- +1 yıl
tekrar nasıl yapmalıyız her gün mü?
Cevap sahibi+1 yılHaftadonlari. Mesela tum hafta calistin. Cumartesi pazar gunlerini tekrar gunleri yap :)
- +1 yıl
haftanın donları :D
Cevap sahibi+1 yılİmla hatasi
En İyi Cevaplar
+1 yılÇalışmak istemediğin zamanlarda aklına hedefini getir. O hedefe ulaşmak için ne olursa olsun çalışmalıyım diye kendini motive edebilirsin.
06 Yorumla- +1 yıl
şu an aklıma gelen suğuk havuzun içine atlamak :D
- +1 yıl
hahaha boşver soğuk havuzu şimdi :D şu sınavı hayırlısıyla bir atlatta bakalım ondan sonra düşünürsün soğuk havuzu
- +1 yıl
dershenyele bilikte gitsek nasıl olur çalışmayı?
- +1 yıl
hayır ufak ufak başla şimdiden dershaneyi bekleme. yükünü hafiflet az da olsa.
- +1 yıl
yaptım birşeyler hiç boş durmadım ama yeterli değil :(
- +1 yıl
olsun zararın neresinden dönersen kârdır.
+1 yılAy Yazık! biz deniz, taksim derken... Takma bunu Çalış sabret pasif ol herseyi unut sadece derse odaklan. Farzet çalışirsan değil denize gitmek havuzlu bir evin olcak. Hem unutma sonu varsa amansiz ol, isteksizligini paracala.
01 Yorumla- +1 yıl
peki teşekkürler :D
en son 7 yıl önce öss için çalışmıştım bizden geçti :D
03 Yorumla- +1 yıl
:D o zamanlar kolay :D
- +1 yıl
şaka ya zordur tabi :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bende aynı şekilde hazırlanmaya çalışıyorum. Ben internetten video izlemeye karar verdim. Sende dene istersen. Videoları izle sonra kendin test çöz günde 2 3 saatini alır. Güzel bir gelecek için katlanmamız gerek şimdi. Allah'ın izniyle olur inşallah güzel bir yer.
011 Yorumla- +1 yıl
başladın demi çalışmaya
- +1 yıl
yapabiliryormusun peki ben bu sıcakta hiç katlanamıyoruum yaa :(
- +1 yıl
1 sene daha yapmam sınavsız geçiş yaparım daha iyi bölümüm üzerine :D
- +1 yıl
onu bitirdim zaten ygs ant mat 2 yi aldım gine hiçbirşey yapamıyorum sayısal konusu var o sayısal mantık gerektriyor bende hiç yok o :( ama ilerdeki konular ne olur onu bilmiyorum
- +1 yıl
çok uğraşıyorum ama ilkokuldan beri hiç sevmem o dersi :D dersahne başladığında belki öğretmenlerin yardımı dokunur diyorum boş durmaktansa bari sözellere çalışıyım
- +1 yıl
inş
+1 yılEsit agirliksan edebiyat femin cep kitabini al surekli oku oku edebiyati 50net yapsan matematige pek gerek kalmiyor lys daha onemli diye bu oneriyi verdim ama dershane baslayinca ygs icin matematige kendini vermen gerek simdiden netten basla senol hocanin derslerini dinlemeye
013 Yorumla- +1 yıl
aslında ygs 2 den (sayısal) iyi net yaparsak ygs 2 den hemşirelik düşünüyorum olmaz ise LYS için EA düşünüyorum PDR gibi :) onun için dersaheye ben eşit ağrılıyım dedim çünlü ygs için fen dersleri görcez nede olsa :D
- +1 yıl
O zaman ygs icin sayisal derslere agirlik ver olmazsa lys de bitiyor is zaten full edebiyat calisir halledersin merak etme
- +1 yıl
bana başka ne tavsiye edersin? şimdiden başlamalıyımız çalışmaya yoksa geçmi kaldık :/ yoksa dersahne başlaıncamı başlıyım (ağustosun 25 inde başlıyor )
- +1 yıl
Gec kalmadin merak etme su an arkadaslarinda seninle ayni durumdadir buyuk ihtimal bu sicakta calismak kimse istemez tabi ama en azindan simdilik gunde 2 saat calissan. cok faydasini gorursun.
Dershane baslayana kadar ki zaman diliminde internetten konu anlatim videolari dinlemeye basla ozellikle senol hoca ve ekol hocayi oneriyorum. kitap almayi dusunuyorsan simdi alma derim dershane hocalarina danisarak alirsin sonra. Ama antrenmanlarla matematik ve geometriyi simdi alir cozmeye baslarsan cok faydasi dokunur - +1 yıl
ant mat aldın bitirdim ygs içinde aldım ama ygs için hiçbirşey yapamıyorum ginede birşeyler yapıyorum hergün bugün bir şey yapmadım diyorum ama 20 tane pragraf sorusu çözdüm öyle gidiyor :D
- +1 yıl
Zaten ygs tamamen yorum o yuzden baska oneri veremicem dershane baslayinca basla o zaman duzenli olarak calisirsin baslayana kadar full kitap oku paragraf cozmekten daha mantikli emin ol :)
- +1 yıl
günde 40-70 arası kitap okuyrum zaten :)
- +1 yıl
O zaman bosver dershane acilana kadar istedigini yap rahat ol ama dershane basladiktan sonra sıkı bir tempoda ders calis :)
- +1 yıl
okulda var stajda var :(
- +1 yıl
Benim arkadasimda senin durumundaydi yinede calisti elinden geleni yapti dersleri kacirmadi ve sonunda basardi yeter ki hirs yap duzenli calis
- +1 yıl
sanki dershane başladığında yapabileceğime inanıyorum gibime geliyor ama bireysel çalıştığımda çalışmak istemiyorum
- +1 yıl
Evet dogrudur hocan sana belli bir program hazirlar nasil calisman gerektigini sorarsin onemli olan dersleri aksatmaman etutlere soru cozumlerine katilman
- +1 yıl
zaten hep gidecem dershneye birde hep etüt gidecem anlasanmda giderim
+1 yılSabah saatlerinde veya gece geç saatlerde calisabilirsin hangi bolumdesin bilmiyorum ama catla baslamani tavsiye ederim
07 Yorumla- +1 yıl
dersahne ağustosta başlıyor sence şimdiden başlayımmı yoksa geç felan mı kaldım :(
- +1 yıl
Yok geç kaldim diye düşünme başla düzenli ve planlı bir şekilde devam et iyi sonuç alırsın
- +1 yıl
dershaneyle bilrikte gitsek nasıl olur?
- +1 yıl
Temelin iyi değilse yetiştiremezsin
- +1 yıl
ne temeli?
- +1 yıl
Mat geo
- +1 yıl
temel derken işlem önceliği ve denklem çözebiliyorum
+1 yılBence kasmayın :D Ben hiç kasmadım aptal değilseniz oluyo yani :D
05 Yorumla- +1 yıl
şöyle bir sıkıntı var ben endüstri meslek lisesiyim biz lise hayatımız boyunca hiçbir kültür dersi görmüyoruz altyapımız yok sayısalda toplamadan başka bir şey bilmiyorum biz sadece meslek dersi görüyoruz okulda 250 puanı geçen yoksa onun için çok sıkıntı bir durum :( dershane yardımcı olurmu acaba :(
- +1 yıl
hıı anladım bebisim. O zaman tabi isin zor dershaneye hiç gitmedim yani ozel okullar sınavı için gitmiştim8. sınıfta ondada yarım yamalak.
Ama ygsnin yüzde 60ı 9. sınıf konularından çıkıyor 9. sınıfa ağırlık ver ve hep söylerim Türkçe için bol bol roman oku ygs ye kadar anlama gücün akışsın :D - +1 yıl
peki dershaneyle birlikte sınava çalışmaya başlamak nasıl
- +1 yıl
Yani bünyeyi çok yormamak lazım ne kadar hırsla başlarsan dönemin ortasında ipleri bırakırsın kendine bir planlama yap onun dışına çıkma mesela her ders için 20 dakika zaman ayır fazla değil
Günde 6-7 saat çalışanları örnek verecekler 300 soru çözenleri hepsinin koy gotune nasıl olsa heycandan salaklar ya kodlamayı yanlış yapıyo ya bildiklerini unutuyo sunu bilki bu üç saatlik aptalca bir sınav olursa olur olmaz sa olmaz sen elinden geleni yapacaksın. Çok çalışma yeterli ve planlı çalış dershaneler Tjk da atlı yarıştırıyorlar gibi saçma sapan teknikler üretiyor ve genelde yetersizoluyor dershane birincileri de dershanenin Veli nimeti değil o adamlar zaten calıskan zaten okul birincileri yaniiiiiii kısaca KİTAP OKU DİNLEN EZBERLEME PRATİK ÇALIŞ VE YETERLİ OLDUĞUNA İNAN :D umarım başarılı olursun - +1 yıl
peki teşekkürler :)
+1 yılBende bu sene giricem Allah yardımcımız olsun inş istediğin yeri kazanırsın :)
07 Yorumla- +1 yıl
inş baladınmı çalışmaya
- +1 yıl
Hayır ben başlamadım dersane hocalarımla falan konuştum program yaptım ben 20 temmuzda iki gün sonra başlıycam
- +1 yıl
nasıl yaptın nasıl bir program?
- +1 yıl
Benim ygs çok eksik olduğu için ondan başlıycam her dersin en temel konularını çalışıp soru çözücem ama matematiğin hepsini bitircem okullar açılana kadar.
- +1 yıl
bende mat yapabilsem zaten bırakmam dershneye bende boş duracağıma sözel çalışıyım bari :/
- +1 yıl
Hayırlısı olur inş :)
- +1 yıl
peki tşekkürler :)
+1 yılgece çalış bende ilk başlarda öyleydim zamanla arttırırsın çalışma vaktini
017 Yorumla- +1 yıl
gece değilde akşam çalışırım abim kızıyor :/ balkonumuz yok
- +1 yıl
abine söyle son senen sonuçta anlayışlı olması gerekir
- +1 yıl
maalesef kurtarmaz :D ne yapsam acaba :/
- +1 yıl
bahane üretme lys zamanı haziran da naapcan o zaman başlaman lazım :D
- +1 yıl
o zaman hemen başlayım ben bahane neden üretiyim abim istemez akşam çalışırım ama şu an burası çok sıcak hiçbirşey yapamıyorum :( ygs yi şimdi birşeyler yapcam ama LYS tek yapamam ben :(
- +1 yıl
ygs önemli değil o kadar lys ye ağırlık vermen lazım
- +1 yıl
aslında benim için önemli şöyle ygs 2 den (sayısal) iyi puan alırsam ygs 2 den hemşirelik düşünüyorum olmaz ise LYS den EA dan PDR düşünüyorum
- +1 yıl
ohooo çok zıt bunlar ya pdr istiyosan inek gibi çalışman lazım
- +1 yıl
aynen aklımda iktisat da var :D
- +1 yıl
iktisat çalışmadan da olur emin ol
- +1 yıl
o en son unut onu :D
- +1 yıl
hedefin kaç bin
- +1 yıl
ygs 2 en ilk 166.000 iyi olur :D ama LYS dende ilk 150.000
- +1 yıl
az biraz çalış hemşirelik için gelir emin ol ben tm deyim ygs de fen yapmadığım helde 180 bindeydim birkaç tane yapsan gelir yani, tm den 50 bindeyim ve hiç çalışmadım diyebilirim ayrıca pdr 39 binle kapattı geçen yıl ona göre ;)
- +1 yıl
şöyle bir sıkıntı var ben endüstri meslek lisesiyim biz lise hayatımız boyunca hiçbir kültür dersi görmüyoruz altyapımız yok sayısalda toplamadan başka bir şey bilmiyorum biz sadece meslek dersi görüyoruz okulda 250 puanı geçen yoksa onun için çok sıkıntı bir durum :( dershane yardımcı olurmu acaba :(
- +1 yıl
benim bir arkadaşım da meslek çıkışlıydı o da pek bişey bilmiyodu çok zorladı 100 bine girdi tm-3 te, gelecek seneye bıraktı pdr için çok fazla çalışman lazım ama hemşireliği kafaya koyduysan sadece ona çalış yaparsın emin ol ilk önce antremanları felan bitir mattan çok işine yarar
- +1 yıl
ant mat 1 bitirdim ant mat 2 yi yapamıyorum ygs için ginede faydası dokundu ama ilerde dershanede yardımı olur baya :D
Aynen kardeş ben de seninle aynı durumdayım çok sıcak :S
01 Yorumla- +1 yıl
aklıma gelen tek şey havuza atlamak :D tatilede gidemek 3 ay haram oldu bana :D
+1 yılgece çalış açık havada balkonda falan
03 Yorumla- +1 yıl
gece değilde akşam çalışırım abim kızıyor :/ balkonumuz yok
- +1 yıl
hee o zaman akşam çalış iftardan sonra daha rahat olur
- +1 yıl
yalnız ben hep Türkçeye çalışıyorum yaa :D diğer dersleri yapamıyorum mat vs vs gibi :(
+1 yılAynı dert aynısıı off :/
030 Yorumla- +1 yıl
sendemi çalışamıyorsun :(
- +1 yıl
Aynen ya ama çalışmak zorundayım. Olmuyor :(
- +1 yıl
dershane geldiğinde yapabilirmiyiz acaba :/
- +1 yıl
Şimdi mat kursumuz var dershanede ona gidiyoruz. Haftaya biticek. 15 gün tatilden sonra yine başlayacak. O zamana kadar bitirmek lazım bence. Ama olmuyor ki zor yani. Eylülde gidemicem de dershaneye napıcam bilemiyorum :/
- +1 yıl
neden gidemiyorsun?
- +1 yıl
Tatile gidicem eylülde
- +1 yıl
bende gidecektim kaldı gitme :D 1 senede gitmeyiver hayatın sonuçta :)
- +1 yıl
2 senedir gitmiyorum zaten :D bileti çoktan kestim 15 günlük bir şey zaten :)
- +1 yıl
sen bilirsin :D yazıl dersheneye tatile git gel sonrada dersaheye gidersin :)
- +1 yıl
Aynen 1 hafta gidebilicem sonra devam ederim bana da rahatlama süresi olur hem son seneye rahat başlarım :D
- +1 yıl
ne güzel tamam işte :D bizde bayramda sonra bartına gide geliriz :D 3 ay bana haram oldu salak gibi evdeyim yaa :(
- +1 yıl
Hahahha aynen öyle valla :( bakalım hayırlısı inşallah çalışırız :D
- +1 yıl
en iyisi dershaneyle gitmek :D
- +1 yıl
Bence erken başla ;)
- +1 yıl
aynen ya :D
- +1 yıl
:Dd
- +1 yıl
sen niye çalışmıyon :D
- +1 yıl
Ramazanda çok üşeniyorum çalışmaya halim olmuyor dershanede de bayağı yoruluyoruz. Ondan :D ama keşke başlayabilsem
- +1 yıl
sen yaparsın eğer Anadolu lisesi isen :)
- +1 yıl
Anadolu ama yine de zor ya hu :/ geçmiş 3 seneye çalışmak gerek
- +1 yıl
biz 4 senedir mat göremyecez :(
- +1 yıl
O neden?
- +1 yıl
endüstri meslek lisesiyim bölüm elektornik ve haberleşme olduğu halde sayısal dersleri görmüyoruz :(
- +1 yıl
Bizde yüklüce sayısal görüyoruz :( ygs de ne yapıcan?
- +1 yıl
yapcak bir şey yok evde tek başıma yaapmıyorum dershaneden başka çare yok :(
- +1 yıl
Valla Allah kolaylık versin ne diyim :)
- +1 yıl
bölümüme 2 yıl geçiş yaparımda 2 yıllıktanda bir şey olunmuyor :/
- +1 yıl
Bence de öyle. Daha yükseklere göz dikilmeli ayrıca öyle dersen hiç olmaz
- +1 yıl
aynen hakkımzda hayırlısı :D
- +1 yıl
Amin :D
+1 yıldershaneyi bekle bu sıcakta bişey yapılmaz
03 Yorumla- +1 yıl
bir şey yapıyım diyorum ama olmuyorki ağustosun 25 inde başlıyor dershane
- +1 yıl
bekle boşver
- +1 yıl
bakalım ne olcak :/
winter is coming !!!
039 Yorumla- +1 yıl
I can't wait winter
- +1 yıl
okey now starting?
- +1 yıl
bunu anlamadım abi :D
- +1 yıl
keşke bahane olsa :D
- +1 yıl
endüstri meslek elektrik-elektornik abi
- +1 yıl
YGS 2 den (sayısal) iyi bir şey olursa hemşirelik (166.000 girmek) olmaz ise LYS de iktisat veya PDR düşünüyorum :)
- +1 yıl
ygs2 sayısal mı oldu? önceden 3 tü sanırsam. neyse hemşirelik iyi can meslek parasıda iyi ama elektrik elektronik bitirmişsin. ya sana tavsiyem kazanabilirsen (mtok'lu üniversiteler duruyormu hala bilmiyorum) mühendislik yaz. elektrik elektronik mühendisleri çok para kasıyor bizzat çahit oldum kaç kez
- +1 yıl
abi bana göre bir meslek değil :/ baktım saydığım burdaki şeylern hiçbiri olmaz ise 2 yıl geçiş yapıp DGS ile 4 e tamamlarım E-E okurum yani
- +1 yıl
yapacak bir şey yok abi işletme olabilir maliye iktisat felan var aklımda
- +1 yıl
akdeniz üni. iktisat iyi değil mi :D
- +1 yıl
Ege, akdeniz, marmara bunlar iktisat okunur ama gider Siirt üni. okursan bir şey olmaz :D
- +1 yıl
abi şimdi ben ege veya akdeniz bitirsem 2 dil felan bilsem bilgisayarda sertfika alsam iş bulamazmıyım bide işletme mi ikstisat mı yoksa maliye iyi devlette çalışmak için?
- +1 yıl
ne yapcam şimdi?
- +1 yıl
ege akdeniz Ankara İstanbul bitir birini eğer ben dil öğrenirim diyosan bişey yapmana gerek kalmaz zaten her türlü işin hazır bak ben dil okuyorum sadece önümüzde ki sene de eğitim için belarus a gitmeyi düşünüyorum dili yerinde öğrenmek daha etkili olur sonra artık kurslarda öğretmen olarak derken üniversitede öğretim görevlisi vs... her türlü geçinirim seçeneğim daha fazla ama sen 4 yıllık bitirip dil öğrenirsen dediğim gibi hiç sıkıntı yok
- +1 yıl
şimdi akdeniz üniversite işletme veya iktisat bitirsem iş bulamazmıyım?
- +1 yıl
derslerde başarılı olmam gerek yani işi öğrenmek gerek :D
- +1 yıl
peki işletme-iktisat-maliye hangisi önerirsin masa başı iş için?
- +1 yıl
neden?
- +1 yıl
çekiciliği bırak :D iş imkanı vs vs gerek :d
- +1 yıl
kamu yönetimi nasıl?
- +1 yıl
abim açıktan kamu yöenetimi bitirdi işsiz :/
- +1 yıl
HARBİMİ :D
+1 yılAlanın ne?
025 Yorumla- +1 yıl
bölümüm elektronik ama ben eşit ağırlıkdan çalışcam çünkü sayısal yapamıyorum meslek lisesiyim endüstri meslek :/
- +1 yıl
işin içine matematik-geometri girince 1 sene yetmeyebiliyor işte
- +1 yıl
neden?
- +1 yıl
çok sıkı çalışırsan yeter tabi o ayrı
- +1 yıl
sıkıntı dersin başına oturamamam işkence gibi oluyor :(
- +1 yıl
aynısı bende de var :)
- +1 yıl
sendemi seneye sınava girceksin :D
- +1 yıl
yok ben girdim bile
- +1 yıl
bana ne tavsiye edersin? şimdiden başlamalıyımız çalışmaya yoksa geçmi kaldık :/ yoksa dersahne başlaıncamı başlıyım (ağustosun 25 inde başlıyor )
- +1 yıl
şimdiden başlaman senin için kar. kendini tamamen dershaneye bağlarsan hata edersin
- +1 yıl
neden? yalnız ben hep Türkçeye çalışıyorum yaa :D diğer dersleri yapamıyorum mat vs vs gibi :(
- +1 yıl
onu dershaneye bırak o zaman. tarih coğrafya felsefe falanda çalış
- +1 yıl
şimdi ygs fen derslerinin yarısını bitirdim ama sözel olanlar unuttum galiba :/ o öyle kaldı Türkçe güvender yayınları var bitmek üzere mat ge hiçbirşey yapmadım öyle kaldı ne yapcam şimdi :(
- +1 yıl
sözele odaklan dershaneye başlayana kadar :)
- +1 yıl
birşeyler yapıyorum hergün bugün bir şey yapmadım diyorum ama 20 tane pragraf sorusu çözdüm öyle gidiyor :D
- +1 yıl
20 tane yetmez :)
- +1 yıl
daha devam ederim 60 a çıkar bu :D
- +1 yıl
hadi görelim seni :D
- +1 yıl
sadece bunları yapabiliyom zaten ama sayısallardan hiçbirşey sözelden 20 soru çözdüyom 3 yanlışın çıkıyor sayısaldan 20 soru çözüyom 3 doğru çıkıyor kafa sözel galiba benim :D
- +1 yıl
sözelde adam gibi meslek yok. sıkıntı orada :)
- +1 yıl
sözel derken EA yani :D
- +1 yıl
anladım tamam :D
- +1 yıl
şimdi baştan söyle ne yapcaz :D
- +1 yıl
oooo tekrar mı yazayım :D alttan oku işte kenks
- +1 yıl
tamam o zaman teşekkürler
Gizli Üye(36-45)+1 yılahh bende
01 Yorumla- +1 yıl
ne yapcaz afedersin salak gibiyiz :D
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar