Ben üniversite sınavından sonra mezuna kaldım yani tekrar hazırlık yapıyorum ve sınavdan 2 ay sonra gibi kafamıza tak etti girecektim belliydi fakat ben üniversite sınavına çalıştım ve 3 ay gibi vatandaşlık videosu izledim Türkçe çalıştım bide bide tüm derslerden oluşan soru bankası almıştım çözemedim deneme aldım onun bir kısmını ancak çözebildim yani anlayacağınız konu eksiğim baya var dershaneye başladıktan sonra ben KPSS ye çalışamadım KPSS ye çalışamadım ben çok korkuyorum ne yapmalıyım bu sınavı kesinlikle kazanmam lazım vatandaşlık sorularından acayip derecede çok korkuyorum. KPSS den kaç net yapsam da memur olurum. ben sağlık meslek lisesi mezunuyum hemşirelik için 85 almam lazım zannetmiyorum ancak alabilirsem 70 puan#Moldovyapapatya
Ortaöğretim KPSS'ye gireceğim çok korkuyorum bana önerileriniz nelerdir?
Bende gireceğim bende mezuna kaldım yksden çıktım o gun başladım sınava çalışmaya ama konu bitmedi🤦🏻♀️ seni anlayabiliyorum ama hakkımızda hayırlısı olsun kpssnn en kolay sınavı ortaöğretim inşallah mutlu bir şekilde çıkarız
Ben iki yıl önce girdiğimde doğrularım yanlışlardan az olmasına rağmen 65 almıştım. Şimdi daha iyi yaparım herhalde yani düşün artık iyiysen sen de yaparsın.
Ben 2020 önlisansta vatandaşlığı fulledim.. onlisans çok zor değildi bence ortaoğretim de de zorlamayacaklar.. önemli olan sınavda rahat olmak.. rahat olmak kazandırır... korkarsan şimdiden kaybettin daha söyliyim