Uzaktan eğitim sistemi şu an hiç iyi gitmiyor.
Çocuk gelişim bölümü okuyanlar var mı?
Bir de sizce bu yaptığım müzik aleti nasıl olmuş?
Çocuk gelişim bölümü okuyanlar var mı?
Bir de sizce bu yaptığım müzik aleti nasıl olmuş?
Geçen yıl ilk dönem çoçuk gelişimi okuyordum. Sonra bana uygun olmadığını anlayınca yatay geçiş yaptım. Şu an tıbbi dokümantasyon ve sekreterlik okuyorum. Oldukça da memnunum.
Cevap
3Cevap
Keşke bitmiş halini önce bir gösterseydin, salladığın için görünmemiş, onun dışında eline sağlık çok güzel olmuş
Elo teknikeriyim üniversite bitti
Türkçe Öğretmenliği okuyorum
Dm gel 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?