ARKADAŞLAR DGS İLE LİSANS AÖF KAZANDIM BAKAR MISINIZ?

Aöf 3. Sınıf öğrencisiyim Şu an.. Önümüzdeki yıl nasipse tekrar dgs girip mühendislik istiyorum.. Bir tane myo okuldan mezun oldum. Aynı anda örgün ve açık olarak 2 bölüm okunabilirmiş. Ancak arkadaşım bir 2 yıllıkdan 1 kez yerleşirsin seneye kazanırsan aöfü sildirirler dedi. Böyle birşey doğru mu? Boşuna mı kazandım? Ben aöf ve örgün okunuyor diye biliyorum?
ARKADAŞLAR DGS İLE LİSANS AÖF KAZANDIM BAKAR MISINIZ?
Cevapla