DİREKSİYON DERSİNE GELEN HOCAM SÜREKLİ BAĞIRIYOR?

Arkadaşlar ben 20 yaşındayım. Okuduğum bölüm sebebiyle erkenden ehliyet almak durumundayım. Dün direksiyon derslerim başladı. Hoca orta yaşlarda 28-30 yaşlarında. Ben hayatımda daha önce duran arabaya dahi oturmadım ve bunu ona belirttim. Hata yapabilcegimi beni az da olsa idare etmesini bekledim. Dün direk arabayı sürdüm hiç stop ettirmedim sadece ayağımın gücü debriyaja yetmiyo çok sert geliyo yani ilk günden normal değil mi? Ufak tefek dönüşlerde hatalarım oldu. Bugünde park yaptım ve kendime inanamadim çok iyiydim 0 hata.. L park yaparken zorlandım çok yağmur yağıyordu heyecan yaptım. bana "kör" falan dedi? Şaşırdım. Neyse oradan çıkarken sinyal verdim sağıma baktım önüme bakmadım diye bana bağırıp çağırdı olduğum yerde sıçradım. Korkudan ayağım debriyajdan kalktı ne olduğunu şaşırdım. Ve beni hala azarlamaya devam etti. 1500 TL verdim kurs için. Para verip böyle davranması annemin temizliğe giderek verdiği parayı çöp ettiğimi hissettirdi.. çok kötüyüm dersten çıktığımdan beri dokunsalar ağlayacak kivamdayim. Bir dahaki dersim 1 gün sonra ama gitmek istemiyorum. Benimle aynı gün dersi olan kız hocayı şikayet etmiş o kıza anlam verememistim ama şu an onu çok iyi anlıyorum. Arkadaşlar bu hocanın bana bağırmaya, kör vs demeye beni aşağılamaya hakkı var mı?
DİREKSİYON DERSİNE GELEN HOCAM SÜREKLİ BAĞIRIYOR?
Cevapla