Astrofizikçi olmak isteyen biri "fizik bölümü" okuyup mu yoksa "astronomi ve uzay bilimleri" bölümünü mü okumalı? ya da başka hangi bölümü okursa daha iyi olur?
Fizik bölümü
Astronomi ve Uzay bilimleri bölüm
Başka bölüm
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Astrofizikçi olmak isteyen biri hangi bölümü okumalı?
Ben de kararsızım. Ama ünlü bir Türk astrofizikçi Keremcan KOÇAK aynı zamanda kendi okuduğu üniversite ve bölüm olan Bağaziçi Fiziği önerdi. Ama hala kararsızım. Fizik ve matematik alanında çift ana dal yapmayı ve yan dal olarak da uzay bilimlerini okumak istiyorum. Tarihe de baktığımızda fizikçi diye andığımız birçok bilim insanı aslında matematikçiydi. Böyle işte.
Eger bu bolumlerle baslarsan, master ve doktoranida bu bolumlerde yaparsan olabilirsin. Oldu o zaman, konservatuar bitir sonra bir sekilde master ve phd uzay biliminde yap, al sana astrofizikci... Mantikli mi?
Astronomi ve uzay bilimleri okunsa daha iyi olur gibi geliyor
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Astronomi ve uzay bilimleri'n sıralaması çok düşük olunca sanki bana iyi değilmiş gibi geliyor. bazı okuduğum yerlerde fizik oku ordan ol diyorlar ama benim kafan karıştı.
En İyi Cevaplar