Türkiye'de okuyarak mı zengin olunur, yoksa ticaret yaparak mı?

Sizce hangi seçenek daha karlı ve mantıklı? Bana göre ticaret, tabiki okumakta önemli ve gerekli fakat herşey onla da olmuyor siz ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Lise mezunu bir adamın veya ortaokul diyelim. Bir iş kuruyor şirket veya holding veya fabrika. Sen üni. bitirmene rağmen o is başvurusuna başvurduğun anda zaten hangi seçeneğin oldugu az çok anlaşılıyor🙂 Değerli görüşleriniz icin teşekkür.
Türkiye'de okuyarak mı zengin olunur, yoksa ticaret yaparak mı?
Cevapla