Çocuğum 11 yaşında asla ders çalışmıyor ne yapmalıyım?

Yurt dışında yaşıyoruz. Kızım ilkokulda hiç ders çalışmadı sürekli biz sınıfı geçirmeleri için yalvardık hocalara öyle geçirdiler. Şimdi ortaokulda ne kadar telkin edersek edelim çalışması için işe yaramadı, yaramıyor. 3 kere psikoloğa götürdük normalin üstünde zeka seviyesi olduğunu söylediler. Her türlü testten geçti. Kızım asla arkadaş edinemiyor, oyuncakları var evde ama o gidip paspasla oynuyor onunla konuşuyor. Endişeleniyoruz. Sınıfta asla kimseyle konuşmuyor dersi dinlemiyormuş hocaları çok şikayetçi. Ne yapacağız.. matematik bilgisi sıfır, yabancı dilini de konuşmuyor nasıl gelişecek ne yapacağıma şaşırdım 😭 tek yaptığı türkçe çizgi film izlemek kitap okumak
Güncellemeler
+1 yıl
+ 3 yaşındayken gayet hiperaktif bir çocuktu. Anaokuluna başladıktan sonra çocuğum korkaklaştı, sustu bizle de konuşmaz oldu. Bülbül gibi şakıyan ordan oraya koşturan çocuk gitti sanki yerini başka bir çocuk aldı. Aşırı sessiz umursamaz, dünya yansa umurunda olmaz. Hiç arkadaşı yok. İstemiyor. Konuşmak canını sıkıyormuş, saçma geliyormuş. Kafayı yiyoruz kocamla sinirden ağlıyorum
Çocuğum 11 yaşında asla ders çalışmıyor ne yapmalıyım?
Cevapla