Güncellemeler
+1 yıl
+ 3 yaşındayken gayet hiperaktif bir çocuktu. Anaokuluna başladıktan sonra çocuğum korkaklaştı, sustu bizle de konuşmaz oldu. Bülbül gibi şakıyan ordan oraya koşturan çocuk gitti sanki yerini başka bir çocuk aldı. Aşırı sessiz umursamaz, dünya yansa umurunda olmaz. Hiç arkadaşı yok. İstemiyor. Konuşmak canını sıkıyormuş, saçma geliyormuş. Kafayı yiyoruz kocamla sinirden ağlıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Okulla ilgili bir travması olabilir.
Çocugunuzun zekası normalden üstünse ustün zekalıların okuluna gönderin.
Soru troll ya. 18 24 yasmissin ne ara 11 yas cocuk yapcan
Ks’ye kayıt olurken öyle girilmiş fark etmemişim 35 yaşındayım
İşte okula göndereceğim göndermesine ama asla çalışmıyor kızım. Yaşıtlarından geride geliyor, bütün dersleri düşük. Hiç ilgilenmiyor baksa yapacak ders kitabının sayfasını bir kere bile açtığı olmadı. Sürekli somurtuyor. Bir kere tiyatro repliğini ezberlemesi gerekiyordu 15 sayfa bir senaryo 2 günde ezberledi yapınca yapıyor ama isteksiz
Tamam o zaman normal bi cocuk degilse onlara ozel okullar var.
Zaten normal okulda okumamasi gerekir psikologlar bunu soylemedi mi size.
Matematik, olsun diğer dersler olsun geriden geldiği için özel olarak eğitilmesi gerektiğini söylediler bize. Aptal mıyım ben diyip günlerce odasından çıkmadı bizimki. O zaman dedik çalış onu da yapmadı. İq’su yüksek olup bu kadar geride olması normal bir durum mu?
Ödüllendir, yani yaptığı her şeye ödül biç ve ödülünü ver böylece zevkle yapacaktır ödevlerini ve derslerini.
Denemedik mi denedik.. her şeyi yaptık bir canımızı vermediğimiz kalmadı. Hiç bir şey umrunda değil. Her şeyden sıkılıyor 3 saniye odaklanıp ders çalışmak istemiyor. Okuldan gelir gelmez çantayı yere fırlatıp okula küfrederek televizyonunu ya da laptopunu açıp çizgi film izliyor tepkisiz bir şekilde. 5 dakika geçmiyor onları da kapatıp kitap okuyor tek odaklandığı şey o
Çabuk sıkılıyor demek, ben de öyleyim hâlâ o huyum yerinde yani geçmedi muhtemelen o da öyle olur. Tek yapmanız gereken geleceği hakkında konuşmak her gün konuş gelecekteki halini mesleğini onu yaparsan kötü olur bunu yaparsan lüks bir hayatın olur diye.
Sınıfta kalması gerek kalırsa akıllanır ama artık bu egitim böyle gider emin ol
Sanayiye gönder çalışsın bak bakım. nasil ders çalışıyor 😂
Çocuğunuz ne istiyor?
Bu konuyu sordunuzmu çocuğunuza
Yaşın 18 - 24 ve çocuğun da 11 yaşında öyle mi?
Canım, sen gel benim 16'lık çocukla ilgilen biraz 😏
Bir çocuk psikoloğuna gidin o sorunu anlatacaktır
Ona kızma.
Anlayacağı dilde konuş.
Verin sanayide calissin