Çocuğum anaokuluna gidiyor bir şey öğretemiyorum, niye ögrenemiyor?

Bıktım yoruldum çabuk unutuyor neden böyle oluyor ders çalışmayı öğrenmeyi okula gitmeyi sevmiyor asabi aksi bir çocuk anne olmak çok zor bıktım usandım sayıları zor ezberlettim rakamları zor tanıttım uhuyla pamuğu yapıştıramadı sınıfta arkadaşları yaptı niye sadece o yapamıyor çok yoruldum neyi eksik yapıyorum ne yapmalıyım ne zormuş anne olmak kendini adamak bir daha çocuğum olsun falan istemiyorum geç anlamasını geç öğrenmesini çabuk unutmasını geçtim tembel hiç sevmiyor ders çalışmayı onu da geçtim çok asabi bir çocuk herseye bağırıyor her istediği olsun istiyor beni dövüyor istediği olmadığında çekip gitmek istiyorum babasına bırakıp vicdanım el vermiyor yaptık artık beni yargilamadan anlamaya çalışın davulu sesi uzaktan hoş gelir sakin ılımlı bir çocuk olsa geç anladığınıda görmez gözüm bir bağırıyor her yeri inletiyor kaçmak istiyorum ben ne çok severdim çocukları şimdi çocuk görmek istemiyorum fena birseymiş annelik okula gitmek istemiyor öğretmenini arkadaşlarını seviyor ama onu okula her bıraktığımda ağlıyor istediği olmadığında ağzımdan burnumdan getiriyor bir ağlaması varki bıktım keşke doğurmasaydım

Çocuğum anaokuluna gidiyor bir şey öğretemiyorum, niye ögrenemiyor?
Cevapla