Bir bölümü ingilizce okumak zor mudur, ingilizce okunan bölümde dersler nasıl işlenir?

Herhangi bir bölümün yaninda ingilizce yaziyor.. tercih etmeyi dusunuyorum birkaç bölüm ama ingilizcem sadece ismimi soylemekten ibaret anlatilan veya soylenen seyleri anlamam.. bu bolumleri yazyazsam sıkıntı olurmu cok mu zor ing okumak? Dersler hep ingilizce mi islenir
Bir bölümü ingilizce okumak zor mudur, ingilizce okunan bölümde dersler nasıl işlenir?
Cevapla