Bu üniversiteliler niye hergün okul açılsın diye ağlanıyor?

Hergün twitterda görüyorum yok sokağa çıkacaz yok eğitim hakkımız diye okullar açılsın diye yalvarıyorlar. Bizde üniversite okuduk sağlık bölümlerinin dışında çoğu bölümde slayttan ders işleniyordu okula uğrayanda yoktu zaten okuldan kaçmak için 40 takla atıyordu millet. Hergün bir sürü kişi ölüyorken bunlar niye aklını kaybedecek kadar eğitim aşkına tutuştu sizce?
Bu üniversiteliler niye hergün okul açılsın diye ağlanıyor?
Cevapla