Hiç yapmayanlar olduğu gibi hepsini son gün yapanlar neredesiniz :D Bir eksik var diye yarım artı veren öğretmenleri de yazdım bir kenara bak... 


Üni öğrencisiyim ama ödevleri son gün yapıyorum, sınavlara son gün çalışıyorum. Her zaman vize zamanları gelince pişman olup finallere yarından çalışmaya başlıcam diyorum ama yine onlarda son güne kalıyor. En son, dersler uzaktan eğitimle olduğu için hoca finalde sınav yerine ödev vermişti. Sabah teslim edilcekti gece başladım 8-9 saatde uykulu uykulı bitirip yolladım ve bu huyumdan bıktım ama değişilemiyor. Ayrıca ortalamam nedense çok çalışanlardan daha iyi, bu sebeplede böylesi daha iyidir belki.
Hep son ana bırakırdım. Yıkık bir öğrenciydim. Sınavlara son gün çalışır, hiç bir ödevi zamanında yapmaz sonraya bırakır, okula da hergün geç kalırdım. Bu huy öyle lanet ki hala her yere geç kalır her işi son ana bırakırım. Tedavisi vardır belki hastalık gibi çünkü nefretlik.
Hayır hiç yapmazdım. Hatta ödev kontrolü olacaksa ders içinde sıra benim numarama gelene kadar bir arkadaşımın defterini alır dolu gözükecek şekilde bir kısmını geçirirdim değiştirerek. :D yapmasam da hocalar bir şey demezdi gerçi. Notlarım kötü değildi.
hocalar da bir şey demezdi diyor. D
Cevap
19Cevap
Hep son geceye bırakıp sınıfın en iyi ödevlerini çıkarırdım 😎
bu bir yetenek :P
Bu konuda alçak gönüllü olamıyiciğim 😄
Asla zamanında yapmazdım oyun oynamaktan fırsat bulamazdım öğretmen bakmadan 10 dk önce bişeyler karalardım🤣🤣
Sonrada -verirdim ben sanaa
Sende bir geçmiş özlemi var galiba 😅 Ben sorumsuzdum hala öyleyim
Geçmiş ozlenir sen ozlemiyor musun. d
Özlenecek bir şeyi yok ki
Yumurta kapıya dayanınca yapardım yalan yok 😄ama en iyilerinden olurdu benimkiler hsjdj
tembellllllll :D
Hiç de bir keree😂
Hep son güne bırakırdim hatta okulda yapardim derslerde uyurdum ama buna rağmen başarılı bir öğrenciydim
Son gün yapınca heyecanlı oluyordu yetişip yetişmeme korkusu 😄
Ödevlerimi hep zamanında yaptım. Sorumluluk bilincine sahip bir öğrenciydim.
Ev ödevleri yapmazdım, ama proje/ performans ödevlerimi son gün bitirir teslim ederdim.
Son güne bırakırdim😂😂😂 aynen yaa bir yeri anlamadın ama yarım artı haksızlık jfjfjfj
Bir gün ödevi yapmayı unutmuştum başlığını değiştirdim😂
Sevdiğim ders ise mutlaka yapardım sevmediklerinde ise mutlaka bir bahanem olurdu 😄
Hep en son günün akşamı, hatta sabah okulda yapardım.
Evet. Okuldan eve gelir gelmez hemen ödevlerimi yapardım 😊
Ruh halime göre değişiyordu, ama çoğunlukla önceden yapardım öyle daha rahat oluyor
Hiç yapmazdım ödev şartlandırïlmiş herşeyden nefret ediyorum
Evet fazla zekiydim çalışkandım ama sonuç önemli biraz da.
Disiplinli idim. Hemen yapardım elbette. Lisede ise kendime çizelge hazırlardım. Ve öyle sırasıyla ödevlerimi yapardım.
Görsellikte çok iyi olduğumdan mütevellit en göze çarpan ödevler bende olurdu, bazen verildiği gün bazen ise son güne bırakırdım.
Yapardım ama çok unutkandım ya bazı ödevleri unutup okulda alel acele yetiştirmeye çalışırdım
Aslında yapardım çok da Özen gösterirdim ama istediğim gibi çok başarılı bir öğrenci olamadım
ben bir şeye vaktim varken asla odaklanamıyorum ya hep bir taraflarım sıkışacak öyle :'D :D
- Yo. Uygulamalara zamanında gitmediğim için dönem sonu tek başına gitmişliğim var
Evet çalışkandım gece kalkar ders çalışırdım
bir dünya markasıydım bu konuda... 🙈🙃
Yooo zekilerden alırdım hep.
Evet unuturdum genelde ama
Eve geldiğim an yapardım📖
Son gün.. nasıl bir bilgi birikimiyse ^^
Ödev dediğin son gece yapılır.
Yok hep aralarda hal ederdim
Okuldan eve kosa kosa gelir yapardım.
Benim zamanımda ödev yoktu
Okulda yapardım ödevleri 😄
Hala öğrenciyim unutmadığım. zamanlar yapıyorum
Hayır tenefus araları yapardım 😂
Hayır okulda yapardım son dakika
Hayır. Okulda yaptığım çok oldu.
Verildiği gün yaparım
hic yapmazdm yqptirirdim
Hayır, yapmazdım.
Yapardım:)
evet yapardm
Hayır hiç sallamazdım okulu
evet
Yapmazdım hiçç
Yetistirirdim mutlaka
Asla yapmazdım😂
Yapardım tabii.
hayır 😂
Asla
Hayır küçükken pek tembeldim
Son güne bırakırdım
Ödev yapmazdım.
Hala öğrenciyim hala son dakika yapıyorum😂
Yapardım
Bir ara sürekli evde unutuyordum 😆😆
Yapmazdım
Hayır yapmazdım.
Yapmıyordum genelde
Zamanın da yapardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?