Sekreterim iş yerinde saçma sapan davranışlarda bulunuyor. İşten çıkarmalı mıyım?

İşle alakalı değil garip garip bakışlar atıyor acaba ben mi yanlış anlıyorum diye düşündüm afedersiniz bacağını falan göstermeye çalışıyor inanılmaz rahatsız oldum işten çıkarmayı düşünüyorum bir bahane öne sürerek işe başlayalı 6 ay oluyor son 3 aydır azdan çoğa doğru davranışlarını sıklaştırdı

önce gidip konuşsam mı yoksa direk çıkarsam mı
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumları okuyorum da bazı arkadaşlar trol olduğundan falan bahsetmiş bazıları bu yaşta sekreterim mi varmış
Arkadaşlar 24 yaşındayım ve kusura bakmayın siz arkadaşlarınızla instagramda foto atarken ben gece gündüz şirketim için çalışıyordum ve arkadaşlarımla da konuyu paylaştım
konuşmayacağım direk arkadaşı işten çıkartacağım pandemiden dolayı çıkaramazsın diyenler var onun şartları var ve işçi işe uygun olmayan davranışlar sergilediğinde çıkarma hakkına sahibim dava açsa dahi kazanırım
Güncellemeler
+1 yıl
Ahlaksızca yorumlara da cevabım şu, biraz şeyinizle düşünmeyi bırakın da kafatasının içindeki kullanmayı öğrenin.
Sekreterim iş yerinde saçma sapan davranışlarda bulunuyor. İşten çıkarmalı mıyım?
Cevapla