Kardeşim 12. Sınıf. Dershane istiyor bugün konuşmuşlar 3 ay tyt hızlandırılmış ders karantina olursa da geriye kalan kısımda online ders demişler. Fakat ben bundan taraftar değilim açıkçası 7 8 bin online derse döneceğini bile bile vermek bence mantıksız.
Ben dedim laptop alalım doping hafıza alırız ordan çalışırsın kitap da alırız.
Doping hafıza videolarına baktık bunlar çok kolay konular anlamayabilirim diyor.
İnternetten rauntu da buldum ama ne olduğunu tam anlamıyla anlayamadım karman çorman.
Bu arada ydt ye girmek de istiyor biz ea ve ydt dedik en azından daha çok seçeneği olur diye.
Sizce bunlardan hiçbirine gitmeyip bir laptop alıp videolarla ders çalışması en kötü anlamadıpı dersler için özel ders alması mı mantıklı yoksa diğer seçenekler mi?
Bu uygulamalaru kullanmış olan varsa memnun mu?
Ben dedim laptop alalım doping hafıza alırız ordan çalışırsın kitap da alırız.
Doping hafıza videolarına baktık bunlar çok kolay konular anlamayabilirim diyor.
İnternetten rauntu da buldum ama ne olduğunu tam anlamıyla anlayamadım karman çorman.
Bu arada ydt ye girmek de istiyor biz ea ve ydt dedik en azından daha çok seçeneği olur diye.
Sizce bunlardan hiçbirine gitmeyip bir laptop alıp videolarla ders çalışması en kötü anlamadıpı dersler için özel ders alması mı mantıklı yoksa diğer seçenekler mi?
Bu uygulamalaru kullanmış olan varsa memnun mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer