Liseye giden kardeşim okuldan çok soğudu, okulu nasıl sevdiririz?

Merhaba maalesef ergenlikle birlikte kardeşim okuldan çok soğudu, şimdi pandemi vs. zaten uzaktan eğitim var hepten ne gerek var falan diyor cahil cahil canımızı sıkıyor.

Ben üniversite mezunuyum ortalama bir gelirim var, sen okudun da çok mu kazandın vs. diyor. Okulun sadece para olmadığını, ortamın kattığı kültürü anlatmak istiyorum ama sinirlenip anlatamıyorum sanırım. Ona ne söylememi önerirsiniz? Gerçekten yardıma ihtiyacım var.
Liseye giden kardeşim okuldan çok soğudu, okulu nasıl sevdiririz?
Cevapla