İki üniversite mi okumak mantıklı yoksa tek üniversite okuyup KPSS'ye hazırlanmak mı mantıklı?

İö fizyoterapi kazandım ayriyeten açıköğretim olarak tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik bölümü seçme hakkım var. Çok kararsız kaldım. Sekreterligin atamasi daha iyi ama ikisine de para gidecek baya. siz olsaydanz napardiniz...
İki üniversite mi okumak mantıklı yoksa tek üniversite okuyup KPSS'ye hazırlanmak mı mantıklı?
Cevapla