En son alınan personelde kız o yüzden kızlar 1-0 önce olacak, umarım başvurulardada çokça
görürüz. :))
Yazılımcı geniş kapsamlı alaylı yetişen de var mühendis de mühendis en az 6 binden başlar. Uzman olduğu konuya göre de değişkenlik gösterir. Bu dönemde işten çıkarmalar çok olduğu için ıssız kalanlar daha düşüğe de razı olabilir
Yazılımcı derken bilgi işlem personeli mi? firmanın network alt yapsınımı yönetecek, yoksa özel bir iş için yazılımı yapacak? detayları yazarsan yardımcı olurum
Cevap
37Cevap
https://m.kariyer.net/pozisyonlar/yazilim+uzmani/maas
Al apla
Sana altın değerinde bilgi
Bu iyiliğini de unutma
Bana da bir iş ayarla
Az zahmetli bol maaşli olsun :)
Öyle gözüküyor linkte ama bana inandırıcı gelmedi. Çok daha yüksek kazançları var bence yazılımcilarin. 5-6 bin TL'nin bir değeri yok maalesef. En düşük memur maaşları bil 4 bun TL iken yazilimciya 5 bin vermek...
İnsaflı ve aklı değil bence...
Ama maalesef piyasada korkunç bir acımasızlik var. Kimse asgarî ücretin üzerinde tek bir kuruş ödeme yapmayı düşünmüyor. Ama aynı kişiler lüks arabalarindan da vazgeçmiyorlar...
Ben şirketimde 5500Tl aylık maaş veriyorum 3,5 senedir bende çalışıyor.
İyi bir yazılımcı ise mutlaka iyi bir maaş skalası vardır
Bildiği programlama dillerine bağlı. 7-8 olur 15-20 binde olur. Yukarısısına bile çıkanlar var.
Çalışacağı sektör ve yapacağı iş önemli bu konuda.
Yazılım işinde yurt dışında acayip para var. Türkiye de de var. Sonuçta günümüz dünyasında yazılım atılmayan nerdeyse hiç bişey kalmadı. En önemlisi ülkenin stratejik konumundan dolayı siber güvenlik bile yapabilir.
Birde sen Aybüke değil misin
Aybuke değil 2 yıl önce 5.000 tl maaş alan birine yoksul diyen kişi bu.
Şirket durumuna bağlı ve göreceğin pozisyon a bağlı yönetime mi gireceksin . 7 falan alman gerek sanırım
Şirketine göre değişir gidip Microsoft'a çalışıyorsa baya yüksektir
5 ile8 arasi degisir kiz arkadasim var o 5 yildir ayni firmada 6.500 tl aliyor
Mezuniyet önemli ünlü üni. lerden mezunsa 8-10 alır anadoludaki inilerden mezunsa 5 alır, aynı işi yaparlar ama etiket işte.
Hayaller 15 bin ama işveren 5 bine bağlar bu işi o olur
Deneyimine göre değişir ama işinde uzman kişiler freelance çalışıyor onları 10bin TL ye bir yere hapsedemezsin mümkün değil
Yorumları okuyorum da aklıma Franz Kalfa'nın sözü geldi 😊
5-10 bin arası maas alır ama bu İstanbul sartlarında degısebılır
Ankara 'da 5-7.000 tl arası alıyorlar
Yzılımcıdan yazılımcıya fark var sen ne yazılımcısın
6100 olur anca
O da memur olur birakir yazilimi
Yaptığın bitirdiğin isler önemli. TÜBİTAK in Pardus projesi için bir ara yazılımcı ilanı vardı baksana
Ne alaka 😂
En yüksek:9.000
Orta:5.860
En Düşük2.720
Ama şirketten şirkete değşir
7 binden aşagı almaz 🥰 bende yazılımcıyım
6100
10.000 Tl civarı olabilir. Ancak güzel bir mülakattan geçirmeniz gerek
5 bin ile 10 bin arası şirket adı ne :?
Ben Bilkent tekopark da çalişiyorum burda o pozisyonda bir suru personel var ondan sordum :)
Günaydın :) cyberpark. com
5-6 diye tahmin ediyorum
5 bin garanti diye düşünüyorum
Yazdığı kadar maaş alıyor
Arkadasım var 7 bin alıyodu sanırım kansı
Yardimci ilmakmisterdim ama cok bir fikrim yok
Asgari ücret tabikide Ne bekliosn
en az 10 12 bin tl
10. bin değişiyor
Paraya para demedigi kesin :)
en az 5-6bin
7 000 ile 12 000 arası
5-10 bin tl arası
beş bin
5000 TL
onbin civarı alır
Ortalama 10.000 lira
Ölüyorum sana ❣️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?