Ben çok seçiciyimdir, mürekkebi arkaya geçirmeyecek, kaliteli defterler kullanırım. Gıpta ve meteksan iyidir Türk markası olarak. Yabancılarda ise elbette rhodia, flexbooklar falan iyidir.
Kareli defter vazgeçilmezimdi. Genelde dersle alakalı çizim yapardık hep Kolonu, kirişi, istinat duvarı, arsa, kroki vs birim kare üzerinden rahat çizilirdi.
Death note ehehe. Yine dünyanın çürümeye devam ettiği bir gün lisede sıkıcı dersleri dinlemekten bıkmış pencereden dışarıyı süzüyo ikene gökten düşen adını yazdığım kişiyi dünyadan silen öpözel defterim benim.