Hacettepe sosyoloji mi yoksa İstanbul üni. sosyoloji mi? Yoksa başka bölüm mü seçmeliyim?
Hacettepe üni.
İstanbul üni.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu soru ne ya? ilki üniversite seçimi ikincisi bölüm. Sen ne yapacağına bir karar versene önce?
Bölüm olarak soruyorum zaten şıklarda uzatmak istemediğim için direkt okul ismini yazdım , bunu bir tek senin anlamamış olman garip.
Hey allahım kars mühendislikle itü mühendislik aynı mı burada da bunu diyorum tey allam.
He he öyle , tamam şampiyon en büyük sensin.
İstanbul, hacettepe de tıptan başka bir şey okunmaz
Evet tıpta çok iyi ikisi de ama hukuk , psikoloji gibi alanlarda da haklarını yiyemeyiz bence.
Ankara hukuk iyidir Hacettepe değil. Ayrıca İstanbul da okuma şansın varken Ankara yı neden düşünüyorsun, İstanbul candır :)
İstanbul düşünüyorum zaten ama psikoloji ve hukuk puanım istediğim okullarda tutmuyor , özellerde yarı burslu tutuyor , sosyoloji bölümü çok zor bir bölüm olmadığı için sosyoloji okuyup sonra çapla psikoloji dersleri alınca çift diplomam olabilir, o yüzden hacettepe/istanbul üni sosyoloji hangisi diye soruyorum.
İstanbul diyorum ben de işte. Sosyoloji kötü bölüm değil bence araştırma alanı geniş. Kendini geliştirme fırsatın olabileceğini düşünüyorum çalışırsan.
Kendimi geliştiririm tabi ki her zaman, zaten asıl önemli olay kendini ne kadar geliştirebildiğinde.
Cevap
3Cevap
sen en iyisi ikisine de gitme okuyup ne bok olacaksın boşveeeer
A dedim
hcttepe sec
pişman olmassın
Yoksa yeditepe %50 psikoloji mi okusam?
Ama hacettepeye gidince çap yapıp psikoloji'yi de bitirebilirim.. tabi kasmam lazım bayağı o da ayrı bir alternatif sence ne yapmalıyım?
hcttepe bence cok hoş karar senin
Hacettepe
darülfünun iyi
Hacettepe
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar