Bir işte çalışmak istiyorum ama çok üşeniyorum ve birinin bana emir vermesini haz edemiyorum. Ne yapmam lazım?

Merhabalar, 24 yaşındayım önceden ufak tefek işlerde calıştım şantiyede filan, 2 yıllık radyo ve televizyon programcılıgı bitirdim bu sene, bir yandan kendi işimi yapmak istiyorum başka işe girip calışmak istemiyorum kendi bölümümün işi olursa daha cok severek calışırım, başka işte calışmak istemiyorum ama bir yandan da para lazım, bir yandan da üşeniyorum maddi sıkıntı yok aile yönünden kendi paramı kazanmak istiyorum ama diger yönden üşeniyorum dedigim gibi napmam lazım
Bir işte çalışmak istiyorum ama çok üşeniyorum ve birinin bana emir vermesini haz edemiyorum. Ne yapmam lazım?
Cevapla