• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Eğitim & Kariyer

YKS sonuçları açıklandı! Puanınız ve hedefiniz uyuştu mu?

revizecibaşı
revizecibaşı Takip Et
FenomenYoda Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
44
Yapay Zekaya Sor
Sınava giren kardeşlerimiz varsa nasıl sonuçlar, hedeflerinize ulaşabiliyor musunuz?
YKS sonuçları açıklandı! Puanınız ve hedefiniz uyuştu mu?
YKS sonuçları açıklandı! Puanınız ve hedefiniz uyuştu mu?
Cevapla
YKS Soruları Puan Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • sanadiyorumsana2
    sanadiyorumsana2 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 87%
    +1 yıl

    Arkadaşlar sınav kolaydı evet, zaten bu yüzden hedeflerimizle sonuçlarımız uyuşmadı, geçen sene 430 puan 40 bin sıralamaya denk geliyorken bu sene 70 bin sıralamaya denk geliyor, siz düşünün yani. Kesinlikle bilip bilmeyeni ayırt edecek bir sınav değildi, o an şanslı olan avantajlıydı sadece. 1 hata bile binlerce kişi geriye atacak bir sınavdı.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Huxley17
    Huxley17 Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 95%
    +1 yıl

    Bu seneki sınav konu dağılımı olarak en avantajlı sıralama olaraksa talihsiz bir sinavdi. Çünkü çoğu öğrencinij yapmakta zorlandığı konular müfredatta yoktu bu yüzden bunu değerlendirmeleri gerekirdi. Fakat bu zor konular olmadigindan dolayı eleyici sorular pek yoktu bu da üniversite tercihlerinde sıralamayı olumsuz etkiliyor. Umarım herkesin sınavı güzel geçmiştir ben bu seneki sınavı görünce keşke mezuna kalsaydım diye düşündüm ama zaten istediğim bolumdeyim

    1
    3 Yorumla
    • Stella1999
      Stella1999
      +1 yıl

      Seneye bu kadar düşmez sıralamalar umarım bu sene ek süre falanda vardı çok kötü oldu

      Yorumla
    • Huxley17
      Huxley17
      +1 yıl

      Aynen süre olarakda avantajlıydi yetistiremedim derdi yok. Umarım değelendirebilmişlerdir bu fırsatı çünkü bidaha böyle bir fırsat çıkmaz

      Yorumla
    • Stella1999
      Stella1999
      +1 yıl

      Kesinlikle her yönden avantajlı

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

45

Cevap

61

Cevap

  • ÇiçekTekin
    ÇiçekTekin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 89%
    +1 yıl

    Öylesine girmiştim 346 almışım tyt den

    Türkçe 22 doğru 4 yanlış
    Matematik 14 doğru 3 yanlış
    Sosyal 19 doğru 6 yanlış
    Fen 9 doğru 2 yanlış
    boş bıraktım yapamadığımı çünkü puanı batırıyorlar

    Bana lazım değil puanı devretme olsaydı 2 bin tl ye satardım 😊

    2
    4 Yorumla
    • Eduvardo
      Eduvardo
      +1 yıl

      Bu netlere nasıl 346 gelir ya

      Yorumla
    • Lethe-8
      Lethe-8
      +1 yıl

      Sosyal 25 soru ama 20si yapılır :D

      Yorumla
    • ÇiçekTekin
      ÇiçekTekin
      +1 yıl

      @Lethe-8 sosyalin içinde coğrafya falan karışık gelmişti yanlış hatırlamıyorsam sadece sosyal değildi coğrafya ve din sorularıda vardı coğrafya ve din çok kolaydı tarihtende pratik yapan yapardı bunları zaten

      Yorumla
    • Lethe-8
      Lethe-8
      +1 yıl

      Sosyal demek zaten tarih coğrafya felsefe din demek tyt de (5-5-5-5) bunların din kısmını görmediysen ekstra felsefe kısmı var onu çözersin toplam 20 çözmelisin ama 25 soru vardir

      Yorumla
  • Creeper_07_
    Creeper_07_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Şu an üniversite 2. sınıftayım yani sınava da girmedim, baktığım kadarıyla sınav kolaymış bu sene ve geçen seneki netlere göre sıralama daha yükselmiş, seneye girme düşüncem oluştu ama eğlencesine giresim var bakalım ne yapabilirim diye malum 2 seneye de kpss' ye gireceğim.

    1
    0 Yorumla
  • eskigurunuz0
    eskigurunuz0 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 74%
    +1 yıl

    Üzülmeyin bana ulaşın burgerking ceosu ile konusup girmenize yardım edeyim

    6
    0 Yorumla
  • 97Kerim97
    97Kerim97 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 1,1b cevap paylaştı.
    https://www.youtube.com/watch?v=396gGW4VhM4



    Giren kardeşlerim hep böyle :D

    1
    0 Yorumla
  • YoutuberGökhanBayrak
    YoutuberGökhanBayrak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 47%
    +1 yıl

    Laborant ve veteriner sağlık ile ilgili sorularınızı cevapladığım vee üniversite anılarımı da anlattığım youtube kanalıma (kanal adı Gökhan Bayrak) beklerim 🙈😊

    0
    0 Yorumla
  • nisenseix
    nisenseix Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    İngilizce öğretmenliği seçicemsseçicem 9k geldi :D mutluyum ama ben yıldız teknik veya marmara falan istiyordum şimdi anadolu üniveristesi veya gazi gelicek sanırım

    0
    10 Yorumla
    • nisenseix
      nisenseix
      +1 yıl

      Seçicemseçicem ne klavye kafayı yemiş dkwpsjwppwjsjwkwkw

      Yorumla
    • serenad255
      serenad255
      +1 yıl

      bişey sorucam cevap verirsen çok mutlu olurum anladığım kadarıyla alanın dil bölümü dil nasıl bir bölüm zor mu yapılabilir mi ve hangi meslekler avantajlı ve iyi aslında tek tereddütüm parasının çok olmaması az para kazandırıyo oluşu beni biraz aydınlatırsan çook sevinirim :)

      Yorumla
    • nisenseix
      nisenseix
      +1 yıl

      @serenad255 evet dil bölümü :D ben çok memnunum ama bu bölümde çok çalışman gerek çünkü İngilizce çok çabuk unutulan bir dil. Yani bol bol test çözerek pekiştireceksin çok çalışmalısın. Ama seviyorsan bu çalışma sana çok zevkli gelecek inan. :D Parasının çok olmaması diye bişey yok İngilizce öğretmenliği yine diğer öğretmenler gibi maaş alıyor bunun dışında mütercim-tercümanlık aslında en çok para kazanacağın seçenek olur. Ama bunun tek dezavantajı da hemen iş bulamayabilirsin. Ama eğer iyi bir üniversiteden tercüman olursan ve işini de iyi yaparsan iyi para var 10 bin tl bile alabilirsin aylık. Ama ben daha rahat olayım diye düşünüyorsan benim gibi ingilizce öğretmenliği tercih et. Bana açıkçası tercümanlık sürekli yerimde oturup iş yaptığımdan birazcık sıkıcı geliyor ama öğretmenlik daha hareketli insanlara bişey öğretmek falan daha hoş geliyor bana. Bir dd ingiliz dili ve edebiyatı tercih edebilirsin o bölümü de beğeniyorlar ama pek bilgim yok

      Yorumla
    • serenad255
      serenad255
      +1 yıl

      sana nasıl teşekkür etsem az yaa ne kadar iyi bir insansın aceba takipleşsek sonra sana bir kaç daha soru sorma imkanım var mı çok mutlu olurum

      Yorumla
    • nisenseix
      nisenseix
      +1 yıl

      @serenad255 tabiki yardımcı olmaktan çok memnun olurum ben de :D

      Yorumla
    • serenad255
      serenad255
      +1 yıl

      çok teşekkür ederim şu an pek müsait değilim ama olunca hemen yazıcam tekrardan saol umarım sende istedğini kazanırsın

      Yorumla
    • nisenseix
      nisenseix
      +1 yıl

      @serenad255 tamam :) inşallah

      Yorumla
    • Mysteriousüye
      Mysteriousüye
      +1 yıl

      Ya bende ing öğretmenliği istiyorum 2018 de hiç çalışmadan 34k yapmıştım seneye tam zamanlı çalışıp ilk 10k yapabilir miyim?

      Yorumla
    • nisenseix
      nisenseix
      +1 yıl

      @Mysteriousüye kesssinlikle yaparsn ben zaten mezundum 2019 mezunuyum ve ben de hiç çalışmadan 37k yaptım bu yıl çalıştım güzel düzenli bir şekilde 9k yaptm çalışnca olur kesinlikle yaparsın inan kendine

      Yorumla
    • Mysteriousüye
      Mysteriousüye
      +1 yıl

      Yaaa çok teşekkür ederim inşallah olur 🙏🏻🙏🏻

      Yorumla
  • minnerva
    minnerva Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Kanatlı hayvan yetiştiriciliği bölümü istiyordum birincilikle giriyorum çok mutluyum.

    3
    1 Yorumla
    • SarışınHukukçu
      SarışınHukukçu
      +1 yıl

      Akıllı insansın vesselam

      Yorumla
  • dubalarındubası
    dubalarındubası Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 91%
    +1 yıl

    Bişey sorabilirmiyim çok karışık geldi birsürü puan yazmışlar ünv gireceğim puan ve sıralama tam olarak neredr yazıyor ek yerlestirme vs aklım karıstı

    1
    0 Yorumla
  • süpernova37
    süpernova37 Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Sınav ertelendi dediler, sonra şaka yaptık erteleme yok xD dediler. Herkesin planı altüst olmuştur

    3
    1 Yorumla
    • Nazliii76647
      Nazliii76647
      +1 yıl

      Haklisn

      Yorumla
  • joursoul
    joursoul Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Herkes okucak diye bir kaide yok it kopukta lazım ben de o statüdeyim.

    2
    4 Yorumla
    • legendtheanx
      legendtheanx
      +1 yıl

      It kopuk lazım değil arkadaşım. İnsan ol yeter.

      Yorumla
    • multimate
      multimate
      +1 yıl

      Neden okumayan it kopuk mu oluyor?

      Yorumla
    • Stella1999
      Stella1999
      +1 yıl

      @multimate böyle arkadaşlar okumayı bilgelik sanıyor TÜRKİYEDE😂

      Yorumla
    • multimate
      multimate
      +1 yıl

      @Stella1999 valla doğru diyorsun ne diyebiliriz ki bu zihniyete değişmezler

      Yorumla
  • kültürlücahil
    kültürlücahil Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Hıhı istediğim okuldaki katininde çaycılık verildi işte arada derse girmeme de izin verildi hedefim ise oraya çay ocağa kurmak🤦‍♂️

    0
    0 Yorumla
  • HzLuciferr
    HzLuciferr Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 93%
    +1 yıl

    Neyseki biz kurtardık kendimizi Allah herkesin yardımcısı olsun kzanamamak hayatın sonu değil bunun bilincinde olmak lazım

    0
    0 Yorumla
  • HürreemSultaaN
    HürreemSultaaN Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 48%
    +1 yıl

    Sınava kardeşim girdi ve söylemiyor bana. Kazanmış ama istediği bölümü istediği şehirde kazanamadığı için mezuna kalacak 🌺

    0
    4 Yorumla
    • eskigurunuz0
      eskigurunuz0
      +1 yıl

      Sinav sonuclari aciklanmis, daha tercih yapmadan nereden biliyormus kazanip kazanamadigi hahah

      Yorumla
    • HürreemSultaaN
      HürreemSultaaN
      +1 yıl

      Valla bana öyle söyledi

      Yorumla
    • eskigurunuz0
      eskigurunuz0
      +1 yıl

      Daha baraji bile gecememistir sizi kandiriyor 😂

      Yorumla
    • HürreemSultaaN
      HürreemSultaaN
      +1 yıl

      Sanmam yalan söylediğini, belki ben onu yanlış anladım. Kardeşimin lise diploma notu 88'di

      Yorumla
  • hadi_ordan
    hadi_ordan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 78%
    +1 yıl

    Ayt tyt nedir ya 😄 yorumlara bir bakayım dedim herkes böyle şeyler yazmış 😄 bizim zamanımızda yoktu böyle şeyler 😂

    0
    0 Yorumla
  • Lethe-8
    Lethe-8 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Tuhaf bir şekilde mutluyum puanım ve hedefim uyuşuyor :) sonundaaaaa özgürlük

    2
    0 Yorumla
  • Zat-ı_Şahane_
    Zat-ı_Şahane_ Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 57%
    +1 yıl

    Bu yil cok kolaydi sanirim arkadasim 517 puan aldi siralamasi 30 binlerde

    0
    0 Yorumla
  • fanidnyaa
    fanidnyaa Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 67%
    +1 yıl

    Evvet, zaten olacağı belliydi ama kesinleşti iyi oldu

    0
    0 Yorumla
  • FreeZone__Genc
    FreeZone__Genc Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 67%
    +1 yıl

    Universitem için burs istiyordum olmadı...
    Tam gaz ve tam ücret devam edecez artık..

    0
    0 Yorumla
  • UykucuTosbahaa
    UykucuTosbahaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 47%
    +1 yıl

    Sınava giren tanıdıklarım Barajı geçememiş bu yıl YKS bu kadar zormuydu herkes dökülmüş

    0
    1 Yorumla
    • renjun-joon
      renjun-joon
      +1 yıl

      Aksine geçen senelere göre çok kolaydı, ben de girdim. Benim tanıdıklarım da ise üstte yığılma olmuş gibi. Bir tanıdık 480 puan 30k geçen sene olsa bu puan 7k olur.

      Yorumla
  • basonn
    basonn Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 48%
    +1 yıl

    0.1 le baraj kaçmış ya geçen seneki ni kullana biliyprmuyumm acabaaaa

    0
    1 Yorumla
    • sevimlijocuk
      sevimlijocuk
      +1 yıl

      Kullanabiliyorsun

      Yorumla
  • ruletci03
    ruletci03 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 66%
    +1 yıl
    Eğitim & Kariyer konusunda 393 cevap paylaştı.

    😀😀valla benim girdiğim en son sınav sorumluluk dersi idi lisede orda kaldım en son sjssjsjsjsjs

    0
    0 Yorumla
  • ozelguvenlik4545
    ozelguvenlik4545 Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 89%
    +1 yıl

    YKS: 179 AYT :0 AYT Girmedim öylesine girmiştim barajı geçtik ama tercih yapmayacağım

    0
    0 Yorumla
  • Cemregundogdu19
    Cemregundogdu19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Ben girmedim de sevgilimin ablası ilk 5500'deymiş. Tıp yazmış.

    0
    1 Yorumla
    • MachineX_
      MachineX_
      +1 yıl

      Al işte işe bak demek kazananlar varmış zaman gelmeden nasıl yazabilmiş ki

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    250 istiyordum 204 puanım sınavdan sonra barajı geçsem yeter diyordum o kadar kötü geçti ama 204 almama bile mutlu oldum baya iki yıllık bir şeyler gelir belki

    0
    14 Yorumla
    • multimate
      multimate
      +1 yıl

      Yani gelir muhtemelen birde ek puan alacaksın onunla 2 yıllık bir yer çıkar iyi tercih yap ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ek puan nerden gelecek

      Yorumla
    • multimate
      multimate
      +1 yıl

      Okuldan geliyor sonuçlar sayfasında tyt puanı yazıyor ya onun sağ tarafında ytyt yazması lazım orada ek puanla beraber yazıyor puanın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Okul puanıyla birlikte zaten 204

      Yorumla
    • multimate
      multimate
      +1 yıl

      Hm anladım o zaman sorry

      Yorumla
    • Bdunyasi
      Bdunyasi
      +1 yıl

      Hangi bolum dusunuyosuncanm

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İki yılık ingilizce ve tercümanlık bölümü

      Yorumla
    • Bdunyasi
      Bdunyasi
      +1 yıl

      Sağlık tutar mı sence

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tutar bence

      Yorumla
    • Bdunyasi
      Bdunyasi
      +1 yıl

      195 puan ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilmiyorum o zaman ama açıktan tutar

      Yorumla
    • Bdunyasi
      Bdunyasi
      +1 yıl

      Açıkta sağlık mi var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tıbbi dokunmasyon sonra anestezi sekreterliği sonra sağlık kurum işletmeciliği var

      Yorumla
    • Bdunyasi
      Bdunyasi
      +1 yıl

      Duz memurluk nasıl sence

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evet uyuştu çok şükür umarım herkes istediği yere gider

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    9 senedir üniverste sınavına giriyom hala tutturamadım. Yıl 2011 tutturamadım. Yıl 2020 hala tutturamadım

    0
    8 Yorumla
    • Zwter
      Zwter
      +1 yıl

      Şaka mı?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      maalesef gercek

      Yorumla
    • Tulipae
      Tulipae
      +1 yıl

      Calistinmi peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      aynen çalıştım işten eve geldikden sonra her akşam 1 saat vakit ayırırım. Bu 1 sene boyunca devam eder. Mesela yarından itibaren başlıcam tekrar

      Yorumla
    • Tulipae
      Tulipae
      +1 yıl

      Kendi kendine çalışmayla verim alamıyosun belkide zihnin yorgun geliyosun eve oda etkiliyo ders anlatan videolar falan izleyerek dene bu senede

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      öyle deniyeyim madem bu senede. Ben tek başıma bu işin altından kalkamicam belli oldu. Bu youtubede filan vardır demi

      Yorumla
    • Tulipae
      Tulipae
      +1 yıl

      Var bir çok konu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      çok teşekkür ederim zaten bu son deneyişim olacak. Final yapıcam. Bundada olmazsa pes ediyorum

      Yorumla
  • meliissind
    meliissind Takip Et
    Xper 2 Yaş: 25
    +1 yıl

    Sıralamam istediğimden çok daha kötü geldi maalesef.

    2
    0 Yorumla
  • Darth-Maul
    Darth-Maul Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Evet bekle beni piri reis çalışma ile 332 aldım tam burslu tutuyor istediğim bölüm aöften 4 yıllık okuyorum zaten 2 yıllık ta bu bölümü okuyacağım.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben istedigim yerden fazlasına ulastım artık rahatım darısı basaramayan eziklerin basına

    5
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kızmayın lan ezikler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aptal oldugunuzu kabul edin

      Yorumla
    • DeccalınTohumu_666
      DeccalınTohumu_666
      +1 yıl

      Jfjdjdj alfa.

      Yorumla
    • nisenseix
      nisenseix
      +1 yıl

      NSKEDJSKWKSJSKQKWJDJS

      Yorumla
    • Zwter
      Zwter
      +1 yıl

      @nisenseix Alfaya bak alfaya

      Yorumla
  • abluegirl
    abluegirl Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    No istediğim üniversitenin kapısından geçirmezler, istediğim bölümünde...

    1
    0 Yorumla
  • sevimlijocuk
    sevimlijocuk Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    Böyle bir ülkede böyle bir sistem varken mümkün mü

    1
    0 Yorumla
  • bıkkkın
    bıkkkın Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 92%
    +1 yıl

    Bizim zamanımızda Öss vardı yeniler bilmez 😂

    4
    1 Yorumla
    • Zagros_tt
      Zagros_tt
      +1 yıl

      Hangi yıl girdin sınava :)

      Yorumla
  • Fafen
    Fafen Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Puan önemli değil arkadşlar sıralama önemli 73k yapmışım. Hedef 30k idi

    0
    0 Yorumla
  • Sözdeprenses
    Sözdeprenses Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Hedefim sadece barajı geçmekti çünkü açık lise mezunuyum ve hiç çalışmadım hemde hiç 226 puan aldım

    0
    0 Yorumla
  • mrvmrvmrvmrv0
    mrvmrvmrvmrv0 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 26
    +1 yıl

    Aldığım puanla bırak hedefimi burnumun ucunu göremiyorum😂

    0
    0 Yorumla
  • sblbck
    sblbck Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ayt beni bitiriyor tyt 400 üzeri ama ayt kötü olduğu için 337puan

    0
    31 Yorumla
    • buyumuscocuk
      buyumuscocuk
      +1 yıl

      Siralaman ne

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      180 bin

      Yorumla
    • MachineX_
      MachineX_
      +1 yıl

      Baya kötü cidden

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • MachineX_
      MachineX_
      +1 yıl

      Şakaydı bu arada

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Sen girdin mi

      Yorumla
    • MachineX_
      MachineX_
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      E sen kaç yaptın

      Yorumla
    • MachineX_
      MachineX_
      +1 yıl

      Ben kaç yaptığımı bu sorunun yorumlarında belirttim

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Allah belasını versin demişsin sadece

      Yorumla
    • Herseykarisik
      Herseykarisik
      +1 yıl

      Kac netin var tyt ayt toplam sorun olmaz soylebilirmisin?

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Açıkçası netlere hiç bakmadım

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Sen girdin mi ki sınava

      Yorumla
    • Herseykarisik
      Herseykarisik
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Nasıldı

      Yorumla
    • Herseykarisik
      Herseykarisik
      +1 yıl

      Istedigim yer tutmuyor zaten az bucuk tahmin ediyordum o yuzden mezunum

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Kaç bindesin peki istediğin bölüm ne?
      Ben de mezuna kalıcam

      Yorumla
    • MachineX_
      MachineX_
      +1 yıl

      @sblbck niye kalıyorsun ki cidden düzgün bir yerde okuyabilirsin hangi şehirdesin?

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Yani ama güzel bir bölüm istiyorum kalıcam yabi kesin

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Sen kalacak mısın peki

      Yorumla
    • MachineX_
      MachineX_
      +1 yıl

      Ben mi?

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • MachineX_
      MachineX_
      +1 yıl

      Şu anki sıralamamla bir yere girebileceğimi düşünmüyorum o yüzden %99 kalacağım

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Benim arkadaşım 470 puanla anca 36 bine girid

      Yorumla
    • MachineX_
      MachineX_
      +1 yıl

      Bide bu yıl hazırlananlar kötüymüş o ne öyle diploma puanı dahil mi?

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Evet dahil

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Ama yığılma var

      Yorumla
    • Stella1999
      Stella1999
      +1 yıl

      Bu sene sıralamalar neden böyle oldu ya

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      İnan hiç bilmiyorum çok kötü oldu

      Yorumla
    • Herseykarisik
      Herseykarisik
      +1 yıl

      150 . eczacilik istiyorum sen ne istiyorsun ki kalmayi dusunuyorsun. bu sene cogu konu kalkti hele sayisallar baya ucmus bence. bu sene puanlar yuksek ama siralamalar dusuk

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Aynen öyle baya sıralamaları düştü. Ben de diş olabilir

      Yorumla
  • Jakuzy
    Jakuzy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    hedefim akbil almaktı ön lisans 'dan banko alırım 246 puan

    0
    2 Yorumla
    • Cilekliimilseyk
      Cilekliimilseyk
      +1 yıl

      Ya hangisine bakıyoruz üç puan yazıyor
      Tyt puan türü
      Yerleştirme puanı
      Birde ek puanlı yerleştirme puanı?

      Yorumla
    • Jakuzy
      Jakuzy
      +1 yıl

      @Cilekliimilseyk ekpuanli yerlestirme

      Yorumla
  • Furkann566
    Furkann566 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Benimki 3.10 maddesi hesaplanmamıstır diyor ne demek

    0
    3 Yorumla
    • ArwenSs
      ArwenSs
      +1 yıl

      Barajı geçemedin sanırım

      Yorumla
    • Furkann566
      Furkann566
      +1 yıl

      @ArwenSs evet öylemiş peki nolcak okuyamıcazmı şansımız yok mu

      Yorumla
    • ArwenSs
      ArwenSs
      +1 yıl

      Mezuna bırak dene yine çalışırsan olur çalışmazsan olmaz

      Yorumla
  • ᴀʟᴄʜᴇᴍist
    ᴀʟᴄʜᴇᴍist Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 93%
    +1 yıl

    Bahça duvarından aşamadık

    1
    0 Yorumla
  • MachineX_
    MachineX_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 89%
    +1 yıl

    Allah belasını versin

    1
    7 Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Nerde

      Yorumla
    • MachineX_
      MachineX_
      +1 yıl

      Burada işte net bir şekilde söyledim illa sayı vermeme gerek yok

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Anladım

      Yorumla
    • MachineX_
      MachineX_
      +1 yıl

      Bence o sıralama ile gayette okuyabilirsin

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Tabi öyle de bölüm önemli

      Yorumla
    • MachineX_
      MachineX_
      +1 yıl

      Estü kimya mühendisliği bal gibi bölüm

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Bilmem bakalım

      Yorumla
  • drifter00
    drifter00 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 85%
    +1 yıl

    Sınava giremeyen bne 😀

    1
    0 Yorumla
  • Gncoyn135
    Gncoyn135 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Daha bakmadım heyecanlıyım

    1
    3 Yorumla
    • ozelguvenlik4545
      ozelguvenlik4545
      +1 yıl

      :) ben 179

      Yorumla
    • Gncoyn135
      Gncoyn135
      +1 yıl

      Abim demek sende girdin

      Yorumla
    • Gncoyn135
      Gncoyn135
      +1 yıl

      Ben 218

      Yorumla
  • LoSamedoS
    LoSamedoS Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 96%
    +1 yıl

    Bu sene ben gireceğim

    1
    10 Yorumla
    • ozelguvenlik4545
      ozelguvenlik4545
      +1 yıl

      hayırlısı olsun :) ben 179 aldım yks den AYT Girmedim

      Yorumla
    • Nazliii76647
      Nazliii76647
      +1 yıl

      @ozelguvenlik4545 bende gircm

      Yorumla
    • ozelguvenlik4545
      ozelguvenlik4545
      +1 yıl

      @Nazliii76647 hayırlısı olsun bakalım seneye senle gireriz yine :) ben seneyde düşünüyorum

      Yorumla
    • Nazliii76647
      Nazliii76647
      +1 yıl

      @ozelguvenlik4545 bende gircm girdim

      Yorumla
    • ozelguvenlik4545
      ozelguvenlik4545
      +1 yıl

      @Nazliii76647 bu yıl girdin yani seneyede gircen

      Yorumla
    • Nazliii76647
      Nazliii76647
      +1 yıl

      @ozelguvenlik4545 öyle

      Yorumla
    • ozelguvenlik4545
      ozelguvenlik4545
      +1 yıl

      @Nazliii76647 hayırlısı olsun umarım kazanırsın daha yaşın ufak yolun başındasın çok istiyorsan yaparsın diye düşünüyorum hedefinden vazgeçme ben öylesine girdim ben tercih yapmayacağım

      Yorumla
    • Nazliii76647
      Nazliii76647
      +1 yıl

      @ozelguvenlik4545 ins

      Yorumla
    • ozelguvenlik4545
      ozelguvenlik4545
      +1 yıl

      @Nazliii76647 hani belki de girmem de DGS ye giriyorum her yıl en son 2015 de YKS başvurdum girmedim. 2011 de Askerden önce DGS ye girdim yeterli puan alamadım 5 yıldır ösym de ünv giriş sınavlarına girmemiştim

      Yorumla
    • Nazliii76647
      Nazliii76647
      +1 yıl

      @ozelguvenlik4545 anldm

      Yorumla
  • Hicranreis
    Hicranreis Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 92%
    +1 yıl

    Uyuşmadı. 2. kez mezuna kalıcam. 😅

    0
    0 Yorumla
  • byprofessor
    byprofessor Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 96%
    +1 yıl

    Hayatımda ilk defa sosyal çözdüm

    0
    0 Yorumla
  • ayburak
    ayburak Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Malesef girmedim bakalım girince görecez

    0
    0 Yorumla
  • sadecekimmm
    sadecekimmm Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 79%
    +1 yıl

    Öylesine girmiştim zaten ünideyim

    0
    0 Yorumla
  • ı_ıIı_A_ıIı_ı
    ı_ıIı_A_ıIı_ı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    ahhh ah okuyamadık zamanında :S d

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sıralama neden geriye attı bu yıl bu kadar arkadaşlar

    0
    0 Yorumla
  • otastann
    otastann Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 54%
    +1 yıl

    bu seneki listen yayınlandı mı ya

    0
    1 Yorumla
    • otastann
      otastann
      +1 yıl

      liste*

      Yorumla
  • ʟεтнε
    ʟεтнε Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    4 sene önce ilk tercihle girdim ben raadım😏😂

    0
    0 Yorumla
  • darknesssgirll
    darknesssgirll Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 59%
    +1 yıl

    Sınava giren herkese keşbişolsun 😬

    0
    0 Yorumla
  • görüşokumayageldim
    görüşokumayageldim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 105 , eic 95%
    +1 yıl

    Başarıya giden yolda uyumuşum

    0
    0 Yorumla
  • snowice
    snowice Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 86%
    +1 yıl

    Herkesin gönlünce olmasını diliyorum

    0
    0 Yorumla
  • Lostınthedreams
    Lostınthedreams Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Sözelde 13k yaptım 11k'lık yer gelir mi

    0
    1 Yorumla
    • Roseee2
      Roseee2
      +1 yıl

      Tyt mattan kac net yaptin

      Yorumla
  • Ataberk_Akgedik_35
    Ataberk_Akgedik_35 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bana Burger King Şirinyer Şubesi çıktı 😂

    4
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ben tekrardan lise kazanmışım resmen küme düştüm

    0
    0 Yorumla
  • csfhghjh
    csfhghjh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    300 puanla kacirdim tıpı

    3
    14 Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Kıl payı ya

      Yorumla
    • csfhghjh
      csfhghjh
      +1 yıl

      Sorma yaa cok uzuldum 300 puan neki alsaydik tammdi

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Aynen 😁

      Yorumla
    • csfhghjh
      csfhghjh
      +1 yıl

      Puanim besyo ya yetiyor hedefte tıp

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Seneye artık

      Yorumla
    • csfhghjh
      csfhghjh
      +1 yıl

      Senn peki

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Yani istediğim gibi değil hazırlığa kalkıcam

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Ben de yorumlarda ne yaptığımı yazdım

      Yorumla
    • csfhghjh
      csfhghjh
      +1 yıl

      Hedef ne

      Yorumla
    • csfhghjh
      csfhghjh
      +1 yıl

      Ben sinva girmedim sinav bana girdi

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      O da farklı bir bakış açısı 😁

      Yorumla
    • csfhghjh
      csfhghjh
      +1 yıl

      Ohaa sen 400 uzeri yapmisin tyt kactu

      Yorumla
    • csfhghjh
      csfhghjh
      +1 yıl

      Kiziim osym resmen bizimle p*rno filmi cekiuor

      Yorumla
    • sblbck
      sblbck
      +1 yıl

      Bakalım ne olacak

      Yorumla
  • KingBoy_
    KingBoy_ Takip Et
    Guru Yaş: 25
    +1 yıl

    Beklediğimden 90 k aşağı bir sıralama geldi.

    0
    0 Yorumla
  • YalnızlıkKralı
    YalnızlıkKralı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    evet uyuştu anaokulunu kazandım

    3
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (46)
Devamını Gör(91)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Eğitim & Kariyer > Sorular > YKS sonuçları açıklandı! Puanınız ve hedefiniz uyuştu mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ösym YKS sonuçlarını açıkladı! İstediğiniz puana ulaştınız mı? 7 cevap verildi
Sonuçlar açıklandı hayırlı olsun? 4 cevap verildi
YKS sonuçları açıklandı! Sonuçlar istediğin gibi geldi mi? 5 cevap verildi
YKS sonuçları açıklandı! Sonuçlarınız nasıl, beklediğiniz gibi mi? 113 cevap verildi
YKS sonuçları açıklandı. Aldığınız sonuçlardan memnun musunuz? 137 cevap verildi
Yks sonuçları açıklanmış 😭😭kac yaptınız? 4 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨