Ya eskiden ne güzel yüzüm varmış. Şimdi mayın tarlası gibi sivilceler var. Ne yapacağım ya?

Kendi mallığım yüzünden ağda yaptırdım. Suratım sivilce doldu. 1 yıldır böyle. Eskiden tek tüktü umursamıyordum şimdi oooo. 3 ay hap kullandım tetradox kremler kullandım doğal yolları kozmetik ürünlerini denedim. Nafile eh öncekine göre daha iyi ama hala sivilce iz birsürü. Ne yapacağım ben bunlarla?
Ya eskiden ne güzel yüzüm varmış. Şimdi mayın tarlası gibi sivilceler var. Ne yapacağım ya?
Cevapla