Açıköğretimde psikoloji bölümü açılmasına olan bakış açınız nasıl?

Benim gayet güzel. Açılırsa kesinlikle okuyacağım psikoloji hep düşündüğüm bir şeydi. Siz ne düşünüyorsunuz açık öğretime psikolojinin gelmesi hakkında?
Açıköğretimde psikoloji bölümü açılmasına olan bakış açınız nasıl?
Cevapla