AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
Senin DNA bozulmuş Allah'ın malı üç kuruş kazandın bişe sandın heralde kpss çalıştığını kendin diyorsun insan içine çıktığınmı vardıki erkekler görsün. Kaldı ki sen gibisine bakanda da akıl yok oda inandırıcı değil ayrı mesele
Ekonomi ile alakası yok üniforman seni çekilici yapıyor. Görmesem bile çekici geldin bana 😄
Aynen bnde memur olunca değerim bilindi. Hayır sadece erkekler olsa maaşım bellide. Akrabalarımda aynısı. Özelde daha çok para kazanıodum kimse yüzüme bakmazdı memur oldum değer görüyoeum şaka gibi
Ahahahahah bizim Türk milleti işte
Erkekler demek çok yanlış. Ben yanaşmam da istemem de.
Nedeni belli para. Para para.
Sende Seçici ol artık csnim süslen güzelleş sende memur iyi maaşlı adam bul öyle asgari ücretli birine varma
evdeyim sürekli nasıl bulucam birini
aynen g.. tün kalsın artık :D
canım memur değil misin düzenli isim var demissin nasıl evde oluyorsun? Ve hastane de mi memursun yoksa devlet dairesi falan mı yeni insanlarla tanış aktivite lere katil ve asla acele etme ağırdan al ben mesela oyleyim yani yaşım 30 da olsa asla korkum yoktur yavaş yavaş tanı birde hemen manita olma onlar seni ikna etmek için yalvarsin
türkçe meali.. bul bir salak diyor..:D
@soran bana yaz demiştim ya sana yaz bana bı dinle sesimi sozlerimi
Ek gelir daha ne olsun çalışıpta evlenenlerin işi zor köle gibi
Devir statü devri, varsa mevki makamın senden iyisi yok. Hiç demezler huyu suyu nedir bu insanın...
Bende kpss çalışıyorum senin yaşadıklarını yaşıyorum
herkes öyle öğretmen mi maaşı var mı güzel mi kene gibi ypışıyorlar herkes oğlunu kakalamaya çalışıyor
Öğretmen leri havada kapıyorlar
işte ondan dedim. ama yanlış bence allah akıl fikir versin evlilik bu kolay bir şey değil
Oyle valla simdi ki erkekler de paracı oldu. Ama paracı olmayan iyi adamlarda var.
Bak dur bende kpss ye gireyim. Belki kısmetim açılır. Bu seferki oynak olmaz inşallah
😂😂😂😂
Erkeklerde çalışan kadın istiyor artık bu zamanda geçim zor tek maaş yetmiyor
''Parasız kadın gereksiz kadın''
Vay be, tam tersi geçerliydi bir zamanlar..
Düzenli is. garanti is müşterek hayat 😂😂😂 bu kadar aciz olamazlar ya
Sen erkeklere laf edeceğine çalışmayan erkekle evlen!!!
Tabi yiyosa
Birgün seni paran için değil kalbin için seveni bulursun umarım..
Aynı durum erkek içinde geçerli, ayrıca özel sektörde calısıp en iyi memurdan iki kat fazla maaş alanlar var.
Ben ev hanımı alıcam..
Memur bakmıyorum 😄
#Vesselam
KASKO poliçesi gibisin. Ayaklar altındasınız olum, biraz erkek olun yaaaa
Para kazanıyorsun memurların çalışma saati düzeni bellidir
Hayatlarını kurtarmak için menfaatinin peşindeler. Ben de memur olsam kızlar halimi hatrımı sorar.
Belki çalışan ve kolay para üzerine yük olmama olamazmi
Bende şimdi ekpss memurluk sınavı için çalışıyorum banada aynısı olcak mı acaba 😂😂
memur olduğun yerle ilgili bir sıkıntı var demek ki...
Fazla gelir olsun istiyorlar heralde onlar da sizden öğrendi paragöz olmayı z😂😂
Su aralar bende ayni durumdayim gozler üzerimde yuruyen yürüyene var memuriyet de bir keramet
Kim olursan ol ne olursan ol umrumda olmaz, önceden yanaşmadıysam şimdide yanaşmam.
Bende polislik istiyom kimse bakmıyo memur olim bak hepsi nası peşimde olcak koduklarım insan oglu çiğ süt emmiş işte hepsi yawşak
Kızlar zengine yavşarken iyiydi erkekler memur sevince mi suç oldu? 😂😂😂
Onların zihniyeti de aynı senin ki gibi. Maddeci işte...
asgari ücretle çalışan erkek kendine doktor kız arıyor sen düşün artık
O sen onu ben yurtdışına çalışamaya gidince görecektin etrafımda bana yürümeyen kız kalmadı yani kız erkek meselesi değil bu tamamen menfaat meselesi
İstediğin hayırlı eş mi, ben maaşında olan olmam, tanışan anlarsin
Parayı bulunca kendine baktın herhalde ondan kosuyorlardir peşinde
Güzel oldugun için unutma bu dunyada tek memur kiz sen degilsin
Değişiyor tercih sebebi olan var gösteriş arayan var ailesi isteyen var var oğlu var yani.
Sanki milyonersin ya senin üç kuruşuna mı kaldılar 🤮🤮🤮🦠🦠🦠
Ben de memurum hem de ust duzey. bir benden mi kaciyo bunlar
Gel ben seni tanıtım ya , şu tok sesli adamın derin sesini sözlerini bı dinlesin kulaklarin
Sen kacsinlar diye mi ugraiosn 😊
@Buse_li yoo kacirmak icin de getirmek icin de ugrasmiyorum aslinda. Hatta cevremdekiler beni oneremiyor senin dengin degil diye. Onermeye onermeye evde kaldim ben de:)
Ay kiyamam kismet canm ya 😊
Benimle de devlet memuru değilim diye evlenmek istemiyorlar. Bu işler böyle.
Özel sektör müsün asgari ücret az diye dışlıyorlardır seni
Kadınlar evlenirken ev araba maaş tarzı şeylere bakıyolar bunları karşılayan erkeklere daha cok ilgi gösteriyolar aynı durumu erkeklerinde yapması gayet normal
kpss de iken bakımsız
Memur iken bakımlı olmaya başlamanla ilgili olabilir mi
Benn de memurum Gçen yıl atandım, hangi kurumdasınız hanımefendi 😊👍
Çünkü yaptığın iş belli yerin rahat maaş belli diye düşünüyorum
Memur olmanın avantajı işte. Çift maaş olunca daha iyi geciniliyor.
Erkekler seni ne yapsın kezban, memur olmak TC de büyük başarı sanki, biraz yurtdışına çıkın. ufkunuzu açın.
hayret bunu kızlar yapar normalde kendinizden pay bir çim düşünün. askleriyeye girmeden önce yüzümüze bakmayan kızlar rütbeli olunca nerdeyse kucağıma atlicak
Aşk olsun mutluluk olsun memursun işsizsin bir önemi yok bence erkeklerin asıl memur ya da bir işe sahip olması lazım
Parana yatma değil amaç iki kişi daha rahat ve ferah içinde geçiriniz düşüncesi
Benim şahsi düşüncem bu
bende memurum kanka, memur olmadan öncede kızlar bana hastaydı memur oldum hala hasta
kadınlar neden zengin erkek ister sorusuna benzer bir soru bu bunun bayanı erkeği yoktur kişilik ve karakter meselesi
Memur değil kurumsal şirkette yönetici olsa istemesem hatta eşinin hiç bir yerde çalışmasını istemem
Şimdi aynı şeyi ben diyorum, memurum diye kızlar yürüyor bana hatta koşanlar var😅
Yok artık memur maaşı çok değil ki abartma
6300 lira alıyorum az mı, doğuda 9000
Yoo ben istemem yani ne oldugu hiç önemli degil şeytana tam dönğşmemiş bikaç insani duygusu kalabilen kadın olsun yeter
Bende memur olduğumda kızlar peşimde koşacaklar ama ben hepsine sktiri çekeceğim para köpekleri
Memurlukla alakası yok benim mesleğim yok ona rağmen yazan çok oluyor
Erkeklerin amacını daha kimse anlayamadı bu zamana kadar
Biz zengin erkek ararken normal bumu anormal
😂
Bahane bunlar iliski için
Şahsen çalışan bir eşim olsun istemezdim. Benim gelirim fazlasıyla yeter
Para para varlığı dert yokluğu dert şarkısı geldi aklıma
Kendi ayakları üstünde durabilen kadın istiyorlar çünkü