Şu yaşıma geldim ama bir okul arkadaşını sevemedim. Benim isteğim ise beyince olgun adamlar hep. Neden bilmem ama ergenliği hiç yaşamadım. Bana hep saçma gelmiştir okul aşkları. Ben 8 yaşında bulmaca çözen ve çocukluğu boyunca oyunlar ve oyuncaklardan nefret eden bir kızdım. Pembe rengini de hiç sevmezdim.
ben sınıftan değilde okuldan birini çok sevdim. 2 3 ay konuştuk filan sonra o konuşmak istemedi tabi bir şeyleri farkettmem için baya geç oldu imkansız gibi ama ona baya aşık olmuşum 3 yıl oldu aynı okuldayız ama o beni sevmiyor ben onu seviyorum. onun için baya acılar çektim. benden sonra 2 kişiyle çıktı ve sevgileriyle aynı yurtaydım. okulda gördüğüm yetmezmiş gibi yurta görüyordum. nerdeyse her gece ağlayarak uyuyordum. o bilmez ama bir arkadaşımdan rica etmiştim sweatime onu parfümünü sık diye 3 hafta o kazağa sarılarak uyudum ve tabiki ağlayarak. yani diyeceğim o ki baya üzüldüm.-AMA SÖYLE BİRŞEY VAR BİR GÜLÜŞÜNE KANDIM BEN-
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Hahaha güzel anılar var tabiî ben yaşamadım yaşamamda ama sonradan birilerinin bana karşı hoşlandığını duymuştum çocukluk işte 😅🤷♀️şu an birbirimizi görünce bir gülüp geçiyoruz da😂😂😂
Şans mi 😂😂gerçekten bazen düşünüyor ve konuşuyoruz da çok komik aslında dalga geçeriz arada😂😂 o yaşlarda ben kardeş gibi görüyordum nasıl böyle bir düşünceye vardılar anlamıyorum ama çocukluk işte
Oldum hep platonikti iyi ki de öyle olmuş 1 den 4 e kadar 6 kız aynı adamla çıktı şimdi çocuk yalnız kızların hepsi evli ve çoluk çocuk ailece görüşüyorlar 😂
@Blacknoirrr ben kendimi bildim bileli soğuk biriyimdir. Zaten dışarıldan bakılınca da öyle duruyorum ve insanlar genelde bakışlarımdan korktuğu için yanıma gelmez veya çekinir. Ben kızı sevdim o da beni ama samimi olamadım çünkü tabiatımda bu var. Sevdiğimi belli edemeyince o da vazgeçti.
Oldum, olmaz olaydım. Okula mutlulukla gitmekten başka bir işe yaramıyor. derste adam sana bakıyor sanıyorsun ama adamın gözü tahtada, öyle saçma sapan düşünceler uyandırıyor işte
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ohoo hemde kaç kere shshxhxjsh zaten sınıftan başka sosyal bir ortamım hiç olmadi
Aslında arkadaşken iyi sayılırdı aramız ne zaman kıza acıldım bir daha selam sabah vermedi eskisi gibi sdfdfdfgdfgdfg ama çok güzeldi sıpa sıpa gözleri vardı saçları kısaydı omuz hizasındann biraz daha kısaydı ceneye doğru falan ne biliyim ya farklıydı o gülüşü hareketleri falan allahım yine mi aşık oluyorum yoksa ne :D bayağı zor toparlanmıstım beni beğenmiyordu tabi beğenmez ben de o kadar güzel olsam ben de bana bakmazdım :D