Almanca öğretmenliği, tercümanlık, dil edebiyat okunmalı mı kararsızım?

Arkadaşlar ben lisede dil okudum ve yks de dilden sınava giriyorum ilk senemde hiç çalışmadım mezuna kaldım çalıştım netlerim baya yükseldi ama sınavda süre yetistiremedim ve normalde yaptığımdan çok daha düşük çıktı. Doğuda İngilizce tercümanlık dil edebiyat gelen yerler var. Ama Doğu pek istemiyorum eğitimi iyi olmaz diye düşünüyorum. Onun dışında Almanca öğretmenlik tercümanlık ve Alman Dili edebiyatı da geliyor sizce Almanca bölüm okusam mı çok kararsızım. Bazıları korkutuyorlar değmez aç kalırsın falan diye ama benim bildiğim çok iş imkanı var öğretmenlik, ilgili şirketler t, acenteleri vs. Bazıları da İngilizceden sonra en iyi bölüm olduğunu iş imkanınında iyi olduğunu falan söylüyorlar. Kafam çok karışık açıkçası çok fikre ihtiyacım var yardımcı olun.
Almanca öğretmenliği, tercümanlık, dil edebiyat okunmalı mı kararsızım?
Cevapla