Okuduğum bölüme hiç ısınamadım, ne yapmalıyım?

Gastronomi ve mutfak sanatları okuyorum. Bu bölümü mantıksal olarak en doğru karar olabileceğinden seçtim. Yemeklere ilgim yok. Alışırım diyorum kendi kendime ama olmuyor. Akademisyen bir hocam bana her türlü destek oluyor. Yani istersem akademisyen de olabilirim bu bölümde. Fakat gerçekten derslerden hiç keyif almıyorum. Ben psikoloji, felsefe ve sanatla ilgiliyim. Bu bölüme çok yabancı hissediyorum. Ne yapmamı önerirsiniz?
Okuduğum bölüme hiç ısınamadım, ne yapmalıyım?
Cevapla