Güzel düşünceli yorum yapan herkes için teşekkür ederim. ♥️🌸♥️
Üniversite sınavına hazırlanıyorum ve netlerim çok kötü. Ne yapmalıyım?
Güzel düşünceli yorum yapan herkes için teşekkür ederim. ♥️🌸♥️
eğer hedefin yüksekse, çok yüksekse ve buna 1 yılda normal yoldan ulaşman zorsa bence 1 yıl harcamaktansa, 2 yılı 2 yıllık okuyarak harca, ordan dgs ile rahat geçersin iyi okula
ama türkçe ve matematiğin çok iyi olması gerek, yoksa olmaz.
Kız zaten matematik yapabilse tekrar mezuna kalmadan eşitden yürürdü
@nurkubra22 ama hedef yüksek 1 sene daha kalsam mı demiş yanlış okumadıysam
Hedef yüksek ama 2 yıl okuyup dgs bu bana saçma geliyor ayrıca dgs de başarı saglayabilmesi için okudugu 2 yıllık süreçte matematik çalışmayı ihmal etmemeli ee üniv ortamina girdikden sonra bunu yapabilcek irade var mı arkadasta beni dinlersen yok irade olsaydı şu an acaba biraksammi gelecek yil tekrardan hazirlanirim kafasına girmez sonuna kdar devam ederdi
@nurkubra22 aslında saçma değil
asıl saçmalık bizim ilk 10 bin e girelim diye 3. kez sınava girmek içn hazırlanmamız oldu
dgs den haberim falan yoktu, yoksa çok kolay şekilde türkiyenin en iyi 2-3 okulunda olabilecektim
Bak bütün yollar irade ye çıkıyor dgs den hukuk yapan var mezun senesinde de ama hiç kimse yari yola gelipde acaba kafasına girmiyor , bence bu arkdas dgs ye sayılı günler kalada aynı şeyleri yaşicak bu seferde acaba kpss mi dicek yks mi dicek bidaha dgs mi dicek ya da
@nurkubra22 onu bilemiyorum
kendi kişiiliğini bilmediğim için
ben sadece iyi bölüm ve iyi okul hedefi varsa diye yol göstermek istedim
çünkü normalde benim dediğim ilk 10 bindeki okullara girmek çok zorken, matematik türkçesi iyi olan biri için dgs ile girmek o derece kolay
böyle düşünüyorum
Tamam senin mantığından gidelim esitde bir çok insan mat yapamıyor mat yapan insan yks de de alir hukuku aslında esitin de istediği sağlam mat ve sağlam türkçe
@nurkubra22 dediğim gibi zaten, matematik ve türkçesi iyi olması gerek yoksa olmaz
yani 2 yıl boyunca mat türkçe çalışacak.
2 yıllık pek de zorlamaz
ama dediğin gibi azim ve kararlılık ister bu iş, yoksa zor
Bu sene gir bakalım hiç değilse soru tarzını görmüş olursun içindeki heyecanı atarsın. Eğer puanın kötü gelirse de istersen o zaman mezuna kalırsın
Haa tam okumamışım alttaki yazıyı, girdin mi yani sınava
Ben zaten mezunum geçen sene girmiştim yani bu sene de gideceğim ama çok kötü netler geçen sene zaten çalışmamıştır lay lom lom geçmişte günler bu sene çalıştım ama virüs falan çok etkiledi
Anlıyorum virüs etkilemistir gerçekten ama bunu fırsata çevirmek sizin elinizde değil miydi zaten evdesiniz çalışın işte bolca. Zaten geçen sene girmişsin sınava illa ki bildiklerin vardır. Kuzum keşke daha çok çalışsaydın boşuna 1 senen daha gitmese daha iyi olurdu:) hayırlısı olsun umarım istediğin puanı alırsın
İşte zamanı geri alamam maalesef geçen sene zaten çalışmadım soru göreyim diye girdim bu sene başlarda çok çalıştım ama sonra saldım yine sanırım seneye bırakıp adamakıllı çalışmam lazım
Sen yine de umudunu yitirme hiç belli olmaz belki sonuçlar güzel gelir 😌 duruma gore yolunu çizersin ama sınav tarzı değişebiliyor seneye ne olacağı belli değil mesela bu sene de virüs çıktı. O yüzden başından sağlam çalış ki sonradan üzülmeyesin rahat giresin sınava :) şimdi şöyle de bir yöntem var kesin puanım çok kötü gelecek sıralamam kötü olacak mezuna kalirim diyorsan. Sınava girersin istersen ama şu andan itibaren yeni konulara çalışmalısın anlatabildim mi bilmiyorum yani böyle de bir yöntem var
Öyle görüşün için çok teşekkür ederim bu sene olmayacak gibi ama haklısın yine de umudumu kaybetmemeliyim ama biliyorum ki seneye girersem çok daha iyi sonuç alacağım
Kendini en iyi tanıyan sensin. Gönlünden ne geçiyorsa onu yap kolay gelsin :)
Teşekkür ederim
Eminim, sonuçlar açıklandıktan sonra burada bizimle paylaşacaksın sevincini ❤❤
İnşallah canım o yüzden sınava kadar bir daha güncelleme yapmayacağım çünkü bu son hakkım zaten sonucumu gelip burada paylaşacağım sizlerle �nşallah başaracağım.
🧚♀️❤
Cevap
19Cevap
Tekrardan mezuna kal
Sonuçta ömür boyu o mesleği yapacaksın
Konsantrasyon kaybı olabilir. Toparlamak için hala vaktin var.
Bolca test çözmek gerekiyor ders dinle eksik olduğun konuları tamamla
Eğer çalışma hevesin iyiyse bir dahaki seneye hazırlan istediğin yere girersin ama enine boyuna düşün karar ver
Mezuna kal seneye daha verimli bir şekilde çalışırsın istediğin bölüme
Bu satten sonra yapılacak fazla bir şey kalmadı mzuna kalıp daha iyi çalışırsan yığılma seni etkilemez yığılma sadece sana yok herkse var
Bu sene olmasa bile o ani yasamak sorulara bakmak ve kendini denemek icin gir sonrasinda olmazsa zaten seneye denersin sansini
Zaten gireceğim ama bu sene olmayacak belli ki
Hayirlisi olsun umarim basarirsin, hem calismaya simdiden baslamak zaman kazandirmis olur
Çok teşekkür ederim inşallah
Genelde böyle diyenler kazanıyor hep :)
Keşke be keşke
kazanırsın tatlım rahat ol
Gerekirse 2. sene tekrar hazırlan sonuçta bu sınav hayatını ve 30-40 sene icra edeceğin mesleği belirleyecek.
Bu sene en azından bir şansını dene biraz çalış çıkmış sorulara falanda göz gezdir olmazsa seneye bırakırsın
Otur evinde beyaaaa hayat sinav bosver gitsn evlen coluk cocuk ohhh
Şansını dene bence istediğini alamazsan seneye tekrar dene
Boşver okuma sanki her üniversite bitiren meslek sahibi mi olacak di miii @gnl_1998
Kendinizi böyle mi avutuyorsunuz?
Yazık.
Ay bir boş yapmayın ya sana ne zaman dinleneceğime okuduğunuza emin değilim çünkü okuyan insan bu kadar umutsuz vaka olmaz ayrıca demek ki hangi uyduruk üniversitenin hangi uyduruk bölümünü okuyorsanız zaten iş gelmez ayrıca ben seneye gireceğim gitmiş olmak için gitmek istemem sizin gibi adam akıllı bir bölüme giderim daha iyi
Akıllım ne ya böğ yani böğ
Ya bir gidin ya hangi mahallede büyüdünüz siz ya skhskhsnh vallahi eğleniyorum şu an devam edin skhsmhshhskn
@gnl_1998 yallah mı Kro hangi mahallenin.😉 Ayrıca defolup gidecek olan sizlersiniz benim soruma gelen de sizler bir de okuyorum diyorsunuz ya kim inanır laxn buna skhskhsmh
Ayrıca bunu özgürlükle ne alakası var demek ki çok kısıtlanıyor sunuz siz ne oluyor ailen izin vermiyor mu kıyafetinize oraya buraya gitmenize yazık üzülüyorum böyle kızlar için çevremde de var birkaç tane yazık onlara da eterince özgürüm istediğimi yaparım sadece ailemi üzmemek için böyle bir şey sordum ne kararım da verdim haydi canım yol al
Öğretmen mi Bir de öğretmen ah yazık bu küfürlerle bir öğretmen kendinizi yüceltmeye çalışıyorsunuz ama sizler için şu an çok üzgünüm Bir de öğretmen olmakla övünüyorsun z sizin yapacağınız meslekten haberiniz yok sanırım bu küfürlerle Bir de öğrenci yetiştireceksiniz çok üzücü.😂😂😂 Keşke yapacağınz mesleğe göre de bir karakteriniz olsaydı şimdi kim defolup gidiyor
Siz acaba öğretmen olsanız ne olacak kime ne faydanız olacak beyinsizler okumuşsunuz ama karakter sahibi 0 cidden üzüldüm şu an öğrencileriniz için acaba şu an şunu da düşündüm atanabilir misiniz ki siz bu olmayan beyninizle zannetmiyorum ah yazık doğrusu hala öğretmen olduğuna inanmıyorum ama neyse
@gnl_1998 işte seviyesiz bir insan nasıl olunur görüyorum sen bir de öğretmen mi olacaksın kesin atanamazsnz zor yani bu beyninle istersen sen yapabilirsin ama ha birini bulalım sana skhsmhskh
Reziller şu an köpek gibi ku durduğunuzu biliyorum seviyesiz insanlar sizin okuyor olma ihtimalini 00
@eeelif56 bu kıza niye takıntılısınız bir açıklasanda bende taraf olsam, çünkü bir ayette''haksızlığa sessiz kalan dilsiz şeytandır'' buyruluyor. ayrıca kankan gnl_1998 beni engelledi sadece hakikati Allah için öğrenmeye çalışanı engelleyenin gocunduğu bir konu vardır yoksa soran araştıran düzgün insan engellenmez
@bigaripdunya abi boş yapıyorlar boş versene sen o kadar korkaklar ki yorum yazıp siliyorlar mesaj atıp engelliyorlar boş ver
hyr ama 2kişi birden bunu neden yapar anlam veremiyorum ki?
@bigaripdunya Dm bak
Dikkatli çalış bildiğin soruyu cevaplama
Daha verimli çalışmalısın
Seneye daha iyi hazirlanmalisin
Daha çok çalışmalısın
Netlerin kaç? Hâlâ zaman var yapabilirsin.
Kac netlerin su an
Tyt 40 Ayt 20 ne kadar çalışırsın çalışayım istediğim hedef olmayacak bu sene
Seneye sıki tut
Eee yardim ederiz be takma
Seneye bırak ve çalış
git bence
bu yıl iyi hazırlanmadın mı
Daha fazla çalış.
Evlendirirler seni merak etme
Ailem sığ düşünceli insanlar değildir no problem
Öyleyse madem laf olsun diye mi soruyorsun? 😂
Kendi ailenle diğer insanların ailesini karıştırma hem 18 yaşındaki birini istemeden evlendirmek... ailen hani çağda kaldı acaba
Hayır ne alakası var sadece ikinci kerei mezun kalacak olmam onları üzecek o kadar
@poğaçayanaklıkız her lafa atlayan pinokyo burunlu misali bir yapın var sanırım. :)
Her lafa atlamam ama senin gibi boş insanların yorumlarını görünce dayanamıyorum
Çalış biraz sabır et
Daha fazla soru çöz.
Daha çok soru çöz
Özel ders al
Okuma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?