Üniversite sınavına hazırlanıyorum ve netlerim çok kötü. Ne yapmalıyım?

Eşit ağırlık bölümündeyim ilk başta hedefim hukuk ama sonra matematiği yüklemeyince olmadı direkt sözellere abandım ama şimdi de gitmiş olmak için gitmek istemiyorum seneye de çok yığılma olacak ama çalışırsam yapabileceğimi biliyorum sadece mezunum tekrar mezuna kalmam ailem tarafından nasıl tepki görür bilmiyorum açıkçası çıkmazdayım
Güncellemeler
+1 yıl
Selam öncelikle birkaç gün önce ailemi söyledim ve yanımda olacaklarını söylediler bunun için kursa gitmeyeceğim çünkü gerek yok hem istemiyorum da çok zaman kaybediyorum konularımız zaten yüzde yetmişi bitmiş gibi matematik tyt AYT çalışacağım pes etmeden ve tyt fen çalışacağım çünkü eşit ağırlık bölümünden çoğu kişi fen çalışmıyor bu konuda bu şekilde fark atabileceği mi düşünüyorum
Güzel düşünceli yorum yapan herkes için teşekkür ederim. ♥️🌸♥️
Üniversite sınavına hazırlanıyorum ve netlerim çok kötü. Ne yapmalıyım?
Cevapla