Sınava 9 gün kaldı. Hiç çalışmadan gireceğim için vicdan azabı çekiyorum. Ama çok geç artık.?

Bittim. Kesinlikle. Seneyede aynısı olacak. Tanıyorum kendimi. Yine çalışmam. Ne yapacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
upppppppppppppppppppppp
Sınava 9 gün kaldı. Hiç çalışmadan gireceğim için vicdan azabı çekiyorum. Ama çok geç artık.?
Cevapla