Herkesin bu sene sınıfı geçecek olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Zaten doğru düzgün eğitim verilmiyorken. Koca bir dönem neredeyse çocuklara ders verilmeden sınıf geçirilmesi bence çok büyük bir hata. Eksik bilgilerle bir üst sınıfa öğrenci göndermek çok büyük hata.
Güncellemeler
+1 yıl
Zaten sınıfta kalma olayının kalkması ayrı bir tuhaflıkti. Bizim zamanımızda ilkokulda bile sınıfta kalabiliyordu öğrenciler
Herkesin bu sene sınıfı geçecek olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla