şu an 12. sinifim. bu sene yeterince calismadim. Netlerim eu şu şekilde
Tyt 60-70 arası
Ayt 35-50 arası
Bu sene ne kadar ugrasirsam uğrasiyim şu saatten sonra ilk 10 bin imkansiz. Ama seneye girersem belki bir ihtimal umut olacak. Seviyemi derece yapan öğrencilerin seviyesine nasıl çekebilirim? Mesela tyt mattan 15i zor geciyorum. Seneye tyt yi 90 a, ayt yi de 70 üzerine nasıl cekebilirim. Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Tyt 60-70 arası
Ayt 35-50 arası
Bu sene ne kadar ugrasirsam uğrasiyim şu saatten sonra ilk 10 bin imkansiz. Ama seneye girersem belki bir ihtimal umut olacak. Seviyemi derece yapan öğrencilerin seviyesine nasıl çekebilirim? Mesela tyt mattan 15i zor geciyorum. Seneye tyt yi 90 a, ayt yi de 70 üzerine nasıl cekebilirim. Tecrübeli arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Yeterince iyi değilsen bile seneye ilk 10 bine girebilirsin
şu an bu netleri yapıyorsan seneye de bir şey yapamazsin
Bilmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kesinlikle yaparsın benim akadasım ilk sene 83 bin sıralma yaptı ikinci sene 6 bin kendine inan🧚🏻♀️🧚🏻♀️
İnşallah ya içimde derece yapma istegiyle yanıp tutusuyorum. Bu sene en azından 50k uaosam sonraki sene hedef ilk 10 bin olacak. Yorumun için teşekkürler bu arada.
eger full performans calisip da bu netler geliyorsa bence o kadar yükseğe çekmek pek olası değil ama yarım yamalak calisiyorsan düsünülebilir ama bence mezuna kalmayi cok da düsünme bu sene elinden gelenin fazlasini yapmaya çalış ben öye yapıyorum mesela
Yarım yamalak , hatta hiç tyt calismadim. Oturupra tyt calismisligim yok.
Şu an zaten elimden geleni yapip ilk 50k yapmaya caliscam. ama seneye derece yapmak istiyorum.
baskan seninle benim ayt netlerim yakın tyt de daha öndeyim ama ben 30k falan hedefliyorum yani demem o ki 50k nın üstünde yaparsın daha yukarıyı hedefle
Daha yuksegine de hayır demem ben calisiyimda. İkimiz adına da hayırlısı olsun.
Olur inşallah
aynen inşallaj bakalim