2021 yks ye hazırlanacağım ama daha başlamadım Gec kalmış sayılır miyim ?

Ilk 40 bine girmek istiyorum. Hatta 32 bine girip ege üniversitesi eczaciliga gitsem çok daha mutlu olurum. Ama daha başlamadım çalışmaya ve bu pandemi yüzünden stresteyim zaten. Nasil başlayabilirim yüksek bir sıralama yapar mıyım Not: Anadolu öğrencisiyim ve orta düzeydeyim. Ortalamam en düşük 84 olur (karne)
2021 yks ye hazırlanacağım ama daha başlamadım Gec kalmış sayılır miyim ?
Cevapla