YKS'ye çalışmadım. Bundan sonraki dönemde nasıl çalışabilirim?

Yks ogrencisiyim malesef ne tyt nede ayt hicbir konuyu tamamlamadim (calistimda gepsi yarim yamalak ozellikle fen )(bu gidisle mezuna kalmadan mezuna kalicagiz :d)

su gunlerde evdeyken nasil calisabilirim tavsiye edebilirdiniz?
YKS'ye çalışmadım. Bundan sonraki dönemde nasıl çalışabilirim?
Cevapla